شناسهٔ خبر: 24131426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

گام اول سخت بود، اما محکم برداشتیم

امید نورافکن: کاش بازی با الهلال در آزادی بود

امید نورافکن از بازیکنانی است که شفر به او اعتقاد دارد. همین چند وقت پیش سرمربی آلمانی استقلالی‌ها درباره امید گفته بود: «او خیلی دقت می‌کند و تمام تلاشش را می‌کند تا همه چیز را بخوبی یاد بگیرد. شاید تجربه‌اش کم باشد، اما وقتی حرف می‌زنم به دهان من نگاه می‌کند و بخوبی می‌توانم بفهمم که دنبال یادگیری است.» پس از تساوی با الریان قطر در نخستین بازی آسیایی استقلالی‌ها برای دقایقی با امید حرف زدیم تا او درباره این بازی و بازی آینده استقلال در لیگ برتر حرف بزند.

صاحب‌خبر -

بازی با الریان و گل خوردن آنها روی اشتباه بازیکنشان.

فوتبال است دیگر. از این اشتباهات ممکن است در هر تیمی اتفاق بیفتد. اصلا هر گلی که در بازیهای فوتبال رد و بدل میشود حاصل اشتباه بازیکنان است. یک روز مدافع، یک روز دروازهبان و یک روز مهاجم. تا بازیکنی اشتباه نکند که گلی در فوتبال زده نمیشود.

البته استقلال از این اشتباه زیاد استفاده نکرد.

در 10 دقیقه دو تا گل خوردیم. باور کنید همه این اتفاقها طبیعی است، اما آنچه مهم بود این است که ما انسجام تیمی خودمان را حفظ کردیم و توانستیم در آخرین دقایق گل مساوی را بزنیم. این را مطمئن باشید که به الریان نمیباختیم.

علی قربانی هم گل زد.کسی که چند هفته قبل بدجور تحت فشار بود.

برای علی خوشحالم. امیدوارم این روند گلزنیاش ادامه داشته باشد.

شما هفته آینده میزبان الهلال هستید. البته میزبان که نه. در ظاهر استقلال میزبان است، اما بازی در زمین بیطرف برگزار میشود.

این بدترین اتفاق ممکن است. تیمهای ایرانی در این راه ضرر میکنند. کاش تدبیری اندیشیده میشد تا در آزادی با الهلال بازی میکردیم. آن وقت با فشار هوادارانمان میتوانستیم الهلال را شکست بدهیم. البته برای این بازی هم نا امید نیستیم و تمام تلاش خودمان را میکنیم تا آنها را شکست بدهیم.

استقلال میتواند از گروه خودش به مرحله بعدی صعود کند؟

هدفمان همین است. برای اینکه هواداران را خوشحال کنیم عزم خودمان را جزم کرده ایم تا راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شویم.

پس از الهلال یک بازی سخت هم با فولاد دارید.

ما در هر بازی هدفی غیر از شکست دادن حریف نداریم. فولاد یا الهلال و... فرقی ندارد.امیدوارم از همه بازیها با دست پر خارج شویم.

و بازی با پرسپولیس.

هنوز زود است درباره این بازی حرف بزنیم.

نظر شما