شناسهٔ خبر: 24130584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

آیت‌الله جنتی: انقلاب اسلامی ایران تکرارنشدنی است

دبیر شورای نگهبان گفت: مردم همیشه پای انقلاب خود ایستاده‌اند و ضمن تحمل سختی‌ها در حفظ نظام، انقلاب و اطاعت از ولی فقیه، وحدت کلمه دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، آیتا... احمد جنتی در نطق پیش از دستور جلسه دیروز شورای نگهبان با بیان اینکه ملت شجاع ما، وحشت و هراسی از توطئه دشمنان ندارند، افزود: رمز پیروزی قیام پیامبرگونه امام خمینی(ره)، توکل بر خدا و شجاعت در برابر دشمنان و قدرتهای مستکبر بود و این منش الهی وی توانست انقلابی بینظیر را ایجاد کند که قطعا در گذشته تاریخ مثالی ندارد و باور دارم که در آینده نیز تکرار نخواهد شد.

جنتی ادامه داد: حرکت انقلابی ما، بیشتر از اینکه سیاسی و اقتصادی باشد، انقلاب فرهنگی و معنوی بود و این انقلاب توانست فطرت خداجوی جوانان را زنده کند و از جوانانی که غرق فرهنگ غربی بودند، ایثارگرانی بسازد که عاشقانه به استقبال شهادت میرفتند و با همین روحیه توانستند هشت سال دفاع مقدس را با غلبه بر دشمنان به پایان برسانند.

وی با مقایسه انقلاب اسلامی با دیگر انقلابها که در سه یا چهار سال ابتدایی ازبین میروند، گفت: دشمنان این ملت باور نداشتند این انقلاب 39 سال دوام بیاورد.

آیتا... جنتی با بیان اینکه کجای دنیا، مردم یک کشور بعد از گذشت 40سال از انقلاب خود چنین حضور عظیمی در راهپیمایی دارند، اضافه کرد: توطئه بدخواهان از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان با هدایت رهبری عزیز، بیاثر شد و اسلام همچنان استوار ایستاده است و هرگز عقبنشینی نخواهد کرد. وی یادآور شد: انقلاب ما که موجب بیداری اسلامی شد از مرزهای ایران گذشت و قدرتهای مستکبر شمال آفریقا را سرنگون کرد و حتی در آمریکا و اروپا نیز انسانهای نامدار، حقطلب و منصف نسبت به مردم ایران اظهار خضوع و علاقهمندی میکنند.

نظر شما