شناسهٔ خبر: 24129790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

تمرینات تیم پدیده همچنان زیر سایه اعتصاب

بازیکنان تیم فوتبال پدیده برای دومین روز متوالی حاضر به تمرین نشدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پدیده شروعی فوق العاده در لیگ برتر داشت و در مقطعی به رتبه ی دوم جدول رده بندی هم رسید؛ ولی در ادامه این تیم رفته رفته از روند خوب خود فاصله گرفت و در ادامه مشکلات بیشتری نیز در انتظار این تیم بود.


پرونده شکایت زوران کنزوویچ از باشگاه پدیده و حکم قطعی فیفا مبنی بر کسر شش امتیاز از این تیم، پدیده ی 24 امتیازی را 18 امتیازی کرد و از رتبه ی پنجم جدول رده بندی به رتبه ی دهم منتقل کرد.


این پایان مشکلات نماینده شهر مشهد نبود و در ادامه پاس نشدن چک های باشگاه و مشکلات مالی بازیکنان، تمرینات تیم را به تعطیلی کشانده است.


امروز دومین روز تعطیلی تمرینات تیم فوتبال پدیده بود و علیرغم اینکه بازیکنان در تمرینات حضور داشتند، به دلیل اینکه پاسخ قانع کننده ای از مدیران باشگاه جهت پاس شدن چک های خود که مربوط به مطالبات ابتدای فصل آنها است، دریافت نکردند حاضر به تمرین نشدند تا همچنان شرایط نماینده پر امید مشهد در فصل جاری مبهم باشد.


در حال حاضر پدیده در میان 6 تیمی قرار گرفته که خطر سقوط آنها را تهدید می کند. این تیم با 23 امتیاز هفته آینده باید در خانه به مصاف ذوب آهن برود و باخت در این مسابقه می تواند شاگردان محمدرضا مهاجری که برای کسب سهمیه آسیایی می جنگیدند را به مدعی سقوط بدل کند.

نظر شما