شناسهٔ خبر: 24129245 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چراغ اول برای اعلام وفاداری در شرایط خاص

شجاع خلیل زاده قراردادش را تمدید کرد

مدافع پرسپولیس که در ابتدای این فصل به جمع سرخپوشان اضافه شده بود، قرارداد خود را پیش از اتمام بار دیگر با باشگاه تمدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات باعث شده تا هواداران نگران فصل آینده و مشکلات احتمالی با توجه به پایان قرارداد بازیکنان باشند. در چنین شرایطی خبر جالب توجه از اردوگاه این تیم به تمدید قرارداد شجاع خلیل زاده مربوط می‌شود.


مدافع  شمالی پرسپولیس امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس و پس از نشستی کوتاه با سرپرست باشگاه، قرارداد خود را تمدید کرد.


حمیدرضا گرشاسبی در پایان جلسه با شجاع خلیل زاده که چندان هم به طول نینجامید، این خبر خوش را برای هواداران به ارمغان آورد که اولین بازیکن از جمع نفراتی که قرارداد آن ها در پایان این فصل به پایان می رسد، تمدید شد.

 

 

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستان آینده و پیش از فصل هجدهم با مشکل تمدید قرارداد با بازیکنان و جذب نفرات جدید با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات طبق حکم فیفا مواجه است و در این شرایط شجاع خلیل زاده به عنوان اولین بازیکن قرارداد خود را به نشانه وفاداری با باشگاه در شرایط سخت کنونی تمدید کرد.


اتفاقی که برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی سرخپوشان امیدوار است توسط دیگر بازیکنان نیز در صورت کار قرار گیرد و آنها با توجه به سه فصل درخشانی که پشت سر گذاشتند دچار بحران نشوند.

نظر شما