شناسهٔ خبر: 24128176 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

منظومه فکری مقام معظم رهبری برای جامعه تبیین شود

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی گفت:اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود، امروز تروریست‌ها درون ایران مستقر بودند، بنابراین یکی از نکاتی که باید در جامعه تبیین شود، ابعاد شخصیتی و منظومه فکری مقام معظم رهبری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی امروز در همایش روایتگری جبهه مقاومت که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی آموزشی عمار در قم برگزار شد، تبیین ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری در جامعه را ضروری برشمرد و بیان داشت: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود امروز تروریست‌ها درون ایران مستقر بودند،

بنابراین یکی از نکاتی که باید در جامعه تبیین شود ابعاد شخصیتی و منظومه فکری مقام معظم رهبری است ؛چراکه دانستن این نکات برای تمام مردم ایران لازم و ضروری است.

وی با بیان این که امروزه آمریکایی‌ها می‌گویند اگر جمهوری اسلامی ایران نبود آمریکا به تمام خواسته‌های خود می‌رسید  اظهارداشت:: مقام معظم رهبری قبل از اتمام جنگ لبنان در نامه‌ای به سید حسن نصرالله بشارت پیروزی حزب الله لبنان و تبدیل شدن آن‌ها به قدرت منطقه را داده بودند که این موضوع نشان از قدرت مدیریتی و میزان معرفت و ارتباط معظم له با خدای خود دارد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در جنگ ایران و عراق تمام کفر در برابر تمام حق ایستاده بودند، خاطرنشان کرد: آمریکا نسبت به سرنگونی داعش در سوریه و موصل آگاهی داشت و در نظر داشت با ورود نیروهای خود برگ برنده را در دست بگیرد، ولی در جریان آزاد سازی موصل نیروهای حشد الشعبی کمک نیروهای آمریکایی را نپذیرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی یادآور شد: امروز همه جناح ها در کشور اعتراف دارند، امن‌ترین کشور دنیا ایران است و این موضوع حاصل پیروزی در جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از بودجه‌ای که در سوریه و عراق خرج کرده‌ایم را از حکومت آن‌ها گرفته‌ایم، افزود: امروزه تمام مردم عراق و سوریه می‌دانند که اگر جمهوری اسلامی ایران نبود و به کمک آن‌ها نمی‌آمد حکومت آن‌ها سقوط کرده و زیر سلطه آمریکا قرار می‌گرفت.

نظر شما