شناسهٔ خبر: 24121535 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رییس پلیس پایتخت:

عملیات پلیس قیمت دلار را ۱۰۰ تومان کاهش داد/ دستگیری ۹۰ دلال ارز

رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۹۰ نفر از دلالان و اختلال گران بازار ارز در عملیات پلیس خبر داد و گفت: در همین دقایق بیش از ۱۰۰ تومان قیمت پایین آمد و عملیات تاثیرگذار بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نسیم آنلاین، سردار حسین رحیمی در حاشیه عملیات پلیس تهران برای دستگیری اخلال گران بازار ارز که با حضور پلیس آگاهی، پیشگیری و یگان امداد انجام شد، در جمع خبرنگاران افزود: طی روزهای اخیر بازار ارز وضعیت خوبی نداشت و با برگزاری جلسات قرار شد دستگاه قضا و ناجا وارد عمل شوند. 

وی ادامه داد: صبح روز جاری با رصد های اطلاعاتی پلیس آگاهی به همراه پلیس پیشگیری و یگان امداد و پلیس امنیت وارد عمل شدند و تاکنون ۹۰ نفر از دلالان و اختلال گران دستگیر شدند.  در این عملیات بالغ بر ۵۰۰ هزار انواع ارز کشف و ضبط شد. 

۱۰ صرافی غیرمجاز پلمپ گردید.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه این طرح با قوت و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: بانک مرکزی از ما درخواست ورود به بازار و برخورد با اخلال گران را دارد.  پلیس محل فعالیت دلالان را ترک نمی کند و حتی پاتوقهای جدید احتمالی آنان را شناسایی می کند. 

وی گفت: عملیات کمتر از ۱۰ دقیقه صورت گرفت و نفرات اصلی دستگیر شدند.   افراد در خیابان های منوچهری، سبزه میدان و پاساژ  افشار دستگیر شدند. 

سردار رحیمی افزود: به پلیس فتا نیز ماموریت شناسایی دلالان در فضای مجازی محول شد.  ۱۶ واحد دیگر از سوی پلیس امنیت شناسایی و تذکر گرفتند و در همین دقایق بیش از ۱۰۰ تومان قیمت پایین آمد و تاثیرگذار بود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما