شناسهٔ خبر: 24121463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آخرین فرصت بیل و بنزما

منبع: ورزش سه

شاید بی بی سی برای بازی حساس امشب در اختیار زیدان باشد ولی دو عضو این مثلث، مطمئنا آخرین فرصت برای اثبات خود را پیش رو دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مشکل گلزنی مهاجم فرانسوی رئال در سال‌های اخیر، به خصوص سال جاری بیش از همیشه به چشم آمده و انتقادات از او بسیار بالا گرفته است. در آن سو، اگر که بال ولزی رئال به فرم ضعیفش در چمپیونزلیگ ادامه دهد، بهانه مصدومیت نیز کمکی به او نخواهد کرد. او تنها 12 گل در 41 بازی به ثمر رسانده که بیشتر این گل‌ها در مرحله گروهی بوده است.

در حقیقت در مرحله حذفی، بیل کمتر توانسته خوب کار کند. به علاوه نیمی از گل‌های اروپایی او در فصل اولش به ثمر رسید که موفق شد گل پیروزی بخش رئال در لیسبون را نیز به ثمر برساند.

از آن پس تنها صحنه خاطره انگیزی که از بیل در چمپیونزلیگ به جا مانده، دیدار نیمه نهایی مقابل منچسترسیتی در فصل 16-2015 است که ضربه او با برخورد به بازیکنان سیتی وارد دروازه این تیم شد و صعود رئال را قطعی کرد.

بنزما در سوی دیگر، رکورد بهتری در چمپیونزلیگ به ثبت رسانده و توانسته 41 گل به ثمر برساند ولی این آمار خوب هم در صورت عدم درخشش او مقابل پاریسن ژرمن کمکی نخواهد کرد.

فصل قبل هم او زیر سایه رونالدو باقی ماند و نمایش‌های ضعیفی داشت و ادامه این لغزش ها می‌تواند مقدمات جدایی او را فراهم کند.

نظر شما