شناسهٔ خبر: 24119915 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پورموسوی: برخی افراد کاری به نتایج ما ندارند و فقط دنبال حاشیه‌سازی هستند

R1443/P1015145/S3,27/CT11 / R41468/P1015145/S6,57/CT11

سرمربی تیم فولاد خوزستان از افرادی گلایه کرد که به زعم او تنها به دنبال حاشیه‌سازی برای سرخپوشان خوزستانی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان - پیکان، اظهار داشت: فردا یکی از بازی‌های مهم این فصل ماست که سه امتیاز آن بسیار حیاتی است. پیکان با بردی که به دست آورده شرایط خیلی خوبی دارد و از مربیان خوبی هم برخوردار است.

وی افزود: ما با تمام توان مقابل پیکان قرار می‌گیریم. هدف ما این است که مقابل تیم پیکان به مانند بازی‌های قبل‌مان برابر تیم‌های بزرگ عملکرد خیلی خوبی داشتیم و در این بازی هم با ارائه یک بازی مقتدرانه به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در واکنش به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه او بعد از بازی قبلی تیمش مقابل استقلال خوزستان مدعی شده بود اگر موفق به شکست دادن پیکان شوند از سمت خود استعفا خواهد داد و حالا این تصمیم را دارد یا نه عنوان کرد: قبل از هر چیز جا دارد از همه دوستان و همکارانم بابت حمایت‌های اخیرشان از من تشکر کنم. همچنین هواداران واقعی فولاد که در روزهای اخیر نسبت به من خیلی لطف داشتند. من همیشه مقابل این هواداران واقعی سرم پایین است، اما باید مسائلی را عنوان کنم.

پورموسوی خاطر نشان کرد: متأسفانه یکسری هستند که در بازی‌های ما به ورزشگاه آمده و کاری به نتایج تیم ندارند. آنها فقط دنبال این هستند که برای تیم حاشیه درست کنند. من بین آنها و هواداران واقعی فاصله زیادی می‌بینم. هواداران واقعی فولاد آنهایی هستند که وقتی ما در تهران مقابل پرسپولیس شکست خوردیم در ورزشگاه ایستادند و من را تشویق کردند. آنها همیشه در تمام طول 90 دقیقه بازی حامی فولاد هستند اما ممکن است یکسری از هواداران در مواقعی احساسی شده و شعارهایی دهند، اما فردای آن روز نگاهی به جدول رقابت‌ها کرده و می‌بینند که تیم محبوب‌شان دوم است و از رفتار خود پشیمان می‌شوند، اما عده‌ای بدون اینکه به جایگاه و شرایط تیم کار داشته باشند در ورزشگاه هواداران را تحریک کرده و در شبکه‌های اجتماعی به مسائل مختلفی دامن می‌زنند.

وی افزود: من از آقای طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان و همچنین افشین حیدری شورای تأمین خواسته‌ام که مانع ورود این افراد به ورزشگاه شوند و باید جلوی این افراد گرفته شود تا برای تیم حاشیه درست نکنند. من بارها شده بعد از باخت تیمم از هواداران واقعی فولاد عذرخواهی کردم. فقط مشکل من همان‌هایی هستند که گفتم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان با اشاره به غایبین تیمش در بازی پیکان گفت: ما خوشبختانه برای این بازی بازیکن مصدومی نداریم و فقط ایوب والی محروم است.

انتهای پیام/

نظر شما