شناسهٔ خبر: 24118786 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آیت‌الله جنتی: در امریکا به ایرانیان اظهار علاقمندی می‌کنند/ انقلاب اسلامی امانتی در دست ماست

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - آیت‌الله جنتی گفت: مردم همیشه پای انقلاب خود ایستاده‌اند و ضمن تحمل سختی‌ها، در حفظ نظام، انقلاب و اطاعت از ولی فقیه، وحدت کلمه دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آیت‌الله جنتی در نطق پیش از دستور جلسه‌ امروز شوراي نگهبان با قدرداني از ملت عزيز ايران در لبيك گفتن به نداي مقام معظم رهبري برای حضور گسترده در مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به ويژه راهپيمايي ۲۲ بهمن تأكيد كرد: پيام اين حضور كه بايد دوست و دشمن آن را بفهمند اين است كه مردم هميشه پاي انقلاب خود ايستاده‌اند و ضمن تحمل سختي‌ها، در حفظ نظام، انقلاب و اطاعت از ولي فقيه، وحدت کلمه دارند.

دبير شوراي نگهبان با مقايسه انقلاب اسلامي با ديگر انقلاب‌ها که در ۳ يا ۴ سال ابتدايي از بين مي‌روند، گفت: دشمنان اين ملت باور نداشتند كه اين انقلاب ۳۹ سال دوام بياورد.
آيت‌الله جنتي با بيان اينكه كجاي دنيا، مردم يك كشور بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب خود چنين حضور عظيمي در راهپيمايي دارند، اضافه كرد: توطئه بدخواهان از جمله آمريكا، اسرائيل و عربستان با هدايت رهبري عزيز، بي‌اثر شد و اسلام همچنان استوار ايستاده است و هرگز عقب‌نشيني نخواهد كرد.
وي با اشاره به اينكه انقلاب ما که موجب بيداري اسلامي شد از مرزهاي ايران گذشت و قدرت‌هاي مستكبر شمال آفريقا را سرنگون كرد و حتي در آمريكا و اروپا نيز انسان‌هاي نامدار، حق‌طلب و منصف نسبت به مردم ايران اظهار خضوع و علاقه‌مندي مي‌كنند.
آيت‌الله جنتي با تأكيد بر اين نكته كه ما بايد دين خود را به انقلاب و نظام ادا كنيم اضافه كرد: انقلاب اسلامي امانتي در دست ماست كه بايد آن را به حضرت امام زمان عج‌ا... تعالي فرجه‌الشريف صاحب اصلي آن برسانيم.
دبير شوراي نگهبان در پایان، رسيدگي به مستضعفان، محرومان و پابرهنگان را بسيار ضروري برشمرد و افزود: اين مردم انقلابی توانستند همه توطئه‌ها در طول انقلاب، از جمله فتنه ۸۸ و فتنه امسال كه قدرت‌هاي استكباري به آن دلبسته بودند را با حضور خودجوش در شهرهاي مختلف خنثي و عاملان آن را رسوا كنند.
27215

نظر شما