شناسهٔ خبر: 24116399 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نوری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حمایت مردم از نظام اسلامی محاسبات غربی‌ها را بر هم می‌ریزد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری ملت عامل مهمی در نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان است، گفت: حمایت مردم از نظام اسلامی محاسبات غربی‌ها و به‌ویژه آمریکا را بر هم می‌ریزد.

صاحب‌خبر -

/«سید راضی نوری» نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب اسلامی کشورمان از مدت‌ها قبل در تلاش بودند تا مردم را از حضور در راهپیمایی 22 بهمن منصرف و یا با سیاه‌نمایی و تبلیغات سوء عدم مشارکت مردم ایران را از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی معاند به جهان انعکاس دهند، اظهار داشت: حضور میلیونی و بی‌سابقه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال و این حماسه شگفت را رهبر انقلاب پیش‌تر به ملت نوید داده بودند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش می‌کوشیدند تا نارضایتی مردم ما نسبت به مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی را به اصل نظام و انقلاب پیوند دهند، افزود: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان اعلام کردند که تحت هر شرایطی از انقلاب حمایت می‌کنند؛ چراکه آن‌ها غفلت برخی از مسئولان که منجر به ایجاد مشکلات در جامعه می‌شود را پای نظام نمی‌گذارند.

وی با بیان اینکه حمایت مردم از نظام اسلامی محاسبات غربی‌ها را بر هم می‌ریزد، گفت: آمریکایی‌ها گمان می‌کردند که چون مردم از معضلاتی مانند گرانی، تورم، بیکاری و... رضایت ندارند، وقت آن رسیده که روز 22 بهمن نهایت استفاده را در جهت براندازی نظام داشته باشند، اما مردم می‌دانند این انقلاب ریشه در خون هزاران شهید دارد و آسان به دست ما نرسیده است. بصیرت و هوشیاری ملت ما عامل مهمی در نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان است.

نوری با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور موضوعی داخلی است و هیچ ارتباطی به بیگانگان ندارد، تصریح کرد: اعتراض مردم به مسئولان، بی‌عدالتی‌ها، تبعیض‌ها و ناکارآمدی‌ها است و اعتراض به اصل نظام نیست.

نماینده مردم شهرستان شوش با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه (میزان رای ملت است) خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم نوعی رفراندوم و پذیرش نظام و انقلاب از سوی ملت بود. به طور متوسط هر سال در کشورمان انتخاباتی برگزار می‌شود و بارها هم شاهد مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بوده‌ایم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما