شناسهٔ خبر: 24114128 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جمع‌آوری اعضای فیک به شیوه آمدنیوز +فیلم

کانال آمدنیوز سعی می‌کند با استفاده از نرم‌افزارهایی خاص اعضای خود را به صورت فیک افزایش دهد.

صاحب‌خبر -

جمع‌آوری فالوور فیک به شیوه آمدنیوز + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انقلاب اسلامی از دستاوردهای مهم تاریخ ایران است؛ حماسه‌ای بی‌نظیر که جهان را متحیر کرد. ملت ایران برای پایان دادن به دوران سیاه و پرآشوب رژیم پهلوی، دست به دست هم دادند و با اتحادی مثال زدنی حماسه آفریدند. 

انقلاب اسلامی همواره از آغاز تاکنون مورد حمله و کینه ورزی دشمنان قسم خورده‌ بوده است. دسترسی آسان به اینترنت و گسترش شبکه‌های اجتماعی متعدد سبب شده است معاندان از فرصت پیش آمده سواستفاده کنند و با ورود به این فضا و ایجاد جنگ نرم به سمت هدف خود پیش روند. 

در این میان کانال معاند آمدنیوز سعی دارد با انتشار پست‌های ضد انقلابی چهره نظام را تخریب کند. مؤسس وطن‌فروش این کانال تلاش می‌کند به هر طریقی حتی با جذب عضو و فالوورهای غیرواقعی دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان یاری کند. 

ویدئویی که در ادامه ارائه شده است به طور آشکار نشان می‌دهد که چگونه آمدنیوز اعضای فیک جذب می‌کند. این کانال با استفاده از نرم افزارهایی که مشخصا برای این کار طراحی شده‌اند این کار را انجام می‌دهد. روش کار این نرم افزار به این طریق است که فرد با پرداخت مبلغی مشخص اقدام به خرید سکه می‌کند و به ازای تعداد سکه عضو دریافت می‌کند. 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6438137/7569561?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

روش جمع آوری فالوور فیک و افزایش اعضا برای کانالهای ضد انقلاب 

نظر شما