شناسهٔ خبر: 24113107 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش: برای ارج نهادن به سرباز تمام توان خود را بکارگیریم

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برابر منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) ما به عنوان فرماندهان نظامی تکلیف داریم که برای خوشایند سازی محیط سربازی و ارج نهادن به سرباز تمام توان خود را به کار بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در دهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز افزود: سرباز وظیفه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شخصیتی بی توقع و آماده است که با تمام توان خود از کشور و ملتش حفاظت و پاسداری می کند تا مردم و جامعه در سایه مجاهدت و پاسداری او از این مرز و بوم در آسایش و آرامش باشند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: سربازان وظیفه پشتوانه قوی در تمامی یگان‌های نیروهای مسلح در هر دوران و زمانی هستند.
امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه در ذهن من زیباترین و مقدس‌ترین واژه سرباز است، تصریح کرد: من کلمه‌ای ندیدم که هم‌ وزن سرباز باشد چرا که سرباز شخصی است که سر خود را برای نظام و اسلام می‌دهد.
وی اضافه کرد: نخستین اتفاق خوشایند بودن محیط سربازی این است که شما از پوشیدن لباس سربازی احساس افتخار کنید و دومین اتفاق این است که پس از ورود سربازها را به نوعی پرورش دهیم تا مدیرانی بزرگی برای آینده باشند.
وی با اشاره به این موضوع که شاید ابتدای راه در تحقق این مهم کاستی‌های هم وجود داشته باشد، افزود: سربازها این کاستی‌ها را به پای نظام نگذارند.
امیر سرتیپ حیدری به نقش سربازان وظیفه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سربازان دوشادوش فرماندهان در تمامی عملیات های دفاع مقدس حضور داشتند ‌و برای برقراری امنیت نقش بی بدیلی را ایفا کردند.
دهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) ، جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی نیروی زمینی ارتش، با محوریت سرباز، دفاع، امنیت، ایثارگری، دینداری، اقتدار ملی، خلاقیت، ابتکار و بصیرت با حضور مسئولان و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و ارتش لحظاتی قبل در سالن اجتماعات مرکز آموزش های پشتیبانی نیروی زمینی ارتش آغاز شد.
اجتمام(3)** 7029**1776
خبرنگار: فرهاد شرف پور ** انتشار: لیلا خطیب زاده
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*

نظر شما