شناسهٔ خبر: 24110775 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتقاد معاون شهردار از جابجایی ردیف‌های بودجه 97 شهرداری

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران از جابجایی ردیف‌های بودجه توسط اعضای شورای شهر در جلسه امروز انتقاد کرد و گفت: جابجایی ردیف‌ها امکان حرکت درست به شهرداری را نمی دهد.

صاحب‌خبر -

به  گزارش ایسنا ، حجت میرزایی صبح امروز در جلسه فوق العاده شورای شهر تهران که برای بررسی ردیف‌های بودجه شش حوزه ماموریتی شهرداری تشکیل شد، گفت: من به جابجایی ها نقد دارم چرا که گویا بودجه‌ریزی مجدد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ما دیروز و به یک دفعه بودجه را تقدیم نکردیم که این گونه به هم می‌ریزد، گفت:  ما چند هفته پیش بودجه را به شورای تقدیم کردیم و مرتبا نیز به شورا رفت و آمد داشتیم اما به یکباره ردیف‌ها به هم می‌ریزد و باید بگویم که منطق بودجه‌ریزی شهرداری را به رسمیت نمی‌شناسید، این در حالی است که برای همه ردیف‌ها ساعت‌ها کار کارشناسی شده و محاسبه دقیقی برای تعیین بودجه پروژه‌ها بر اساس حجم و ... در نظر گرفته شده است.

میرزایی با بیان اینکه سالاری عنوان کرده که مطالعات طرح تفضیلی باید با همکاری نهاد باشد، گفت: اصلا  نهادی در کار نیست و مگر می‌شود ردیف‌های بودجه را منوط به جایی کرد که اصلا وجود ندارد و جابجایی ردیف‌ها امکان حرکت درست به شهرداری را نمی دهد.

انتهای پیام

نظر شما