شناسهٔ خبر: 24108912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

شهدا بزرگترین سرمایه شان را دادند تا نهال خوش عطر انقلاب به ثمر برسد

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا بزرگترین سرمایه شان را دادند تا نهال خوش عطر انقلاب به ثمر برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،  محسن عظیمی نژاد که در سالگرد جشن ۲۲بهمن در جمع مردم روستاي مرزان گفت: همه ما باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کنیم. دشمنان ما بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ را به ما تحمیل کردند و حضور مردم و رشادتهای شهیدان و ایثار گران باعث شد هشت سال دفاع مقدس ما برگ زرینی در تاریخ کشورعزیز مان باشد.

وی افزود: خوشحالم که در شب فرخنده ی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم خونگرم، انقلابی و ولایت مدار روستای مرزان هستم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با بیان چند خاطره ونحوه شهادت همرزم شهیدش، شهید صادق مرزانی و با اشاره به کنگره گرامیداشت  500شهید کردستان شهرستان نیشابور، وجود این تعداد شهید را نشانه وفاداری به امنیت کشور و درک حضور در ناامن ترین مناطق جنگی و بحرانی دانست.

 محسن عظیمی نژاد با بیان اینکه سال گذشته مرکز خدمات جامع سلامت روستای مرزان ساخته و افتتاح شد اضافه کرد: جای بسی افتخار است به برکت آثار خون شهیدان و نظام جمهوری اسلامی به مناطق دور دست و کم بر خوردار از امكانات، ارائه خدمات صورت می گیرد.

در ادامه این  مراسم که با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه و رئیس بنیاد شهید و مسئولین بسیج شهرستان فیروزه برگزار شد دکتر عظیمی نژاد با اهدای عکس یادبود شهید و لوح سپاس از مقام مادر شهید صادق مرزانی قدر دانی کرد.

لازم بذکر است در پایان مراسم دکتر عظیمی نژاد و هیئت همراه با حضور در منزل رئیس شورای مرزان که خود از جانبازان سرافراز دفاع مقدس بود از همکاری صمیمی  و ارج نهادن به زحمات همکاران بهداشت که باعث افزایش انگیزه آنها شده با اهدای تقدیر نامه ايي تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است رئیس شورای اسلامی مرزان نيز از زحمات و تلاش بی دریغ مسئولین دانشکده علوم پزشکی نیشابور و همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه در افزایش کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی تشکر کرد.

نظر شما