شناسهٔ خبر: 24107056 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت هزینه های ناشی از زلزله کرمانشاه در دستور کار بیمه سلامت/ لزوم تشکیل کمیته ای برای مدیریت هزینه ها

صاحب‌خبر -

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت:در کمک به استان کرمانشاه دریغ نخواهیم کرد و در همین راستا پرداختی های مربوط به زلزله را در برنامه خود قرار داده ایم.
 
به گزارش  حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طاهر موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت که برای بازدید از مناطق زلزله زده و بررسی میدانی مشکلات کرمانشاه به این استان سفر کرده بود، پس از بازدید از کارخانه از یک کارخانه داروسازی  و شنیدن مشکلات و دغدغه های مسئولان این کارخانه در جلسه ای با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی و دور از چشم آنها در حادثه اندوهناک زلزله اخیر بر ضرورت کنترل هزینه در فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: نبود دارو و تجهیزات در حوزه سلامت چیزی نیست که بتوان نسبت به آن بی توجه بود، سلامت دارای بالاترین سطح اهمیت است که کمترین بی مبالاتی می تواند مشکلات زیادی به بار آورد اما با توجه به کمبود منابع مالی، مدیریت هزینه ها شرط اصلی برای برون رفت از مشکلات موجود است .

وی افزود: نیاز جدی به تشکیل کمیته هایی در دانشگاه و بیمارستان ها برای تنظیم هزینه ها داریم و لازم است به طور فعال در زمینه کاهش هزینه ها در این کمیته ها تلاش شود، افزون بر این ما در مدیریت هزینه ها نباید اجازه دهیم به مردم و اقشار آسیب پذیر فشار وارد شود ؛ اما از طرفی هزینه های اضافی و غیر لازم هم باید کنترل شود.

موهبتی با بیان اینکه مشکلات کرمانشاه و به ویژه آسیب های زلزله را درک می کنیم، تاکید کرد: نگاه خاصی به این استان داشته وداریم و برای کمک به استان دریغ نخواهیم کرد، در همین راستا پرداختی های مربوط به زلزله را در برنامه خود قرار داده ایم و در این زمینه همکاری خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی در رخداد زلزله در استان انجام شده و قدر زحمات همکاران کرمانشاه را می دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما