شناسهٔ خبر: 24106247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امری: برای مصاف با رئال‌ مادرید بهتر از بازی فصل قبل‌مان برابر بارسلونا آماده شده‌ایم

R1015163/P1361/S3,28/CT10

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن مدعی شد که تیمش در این فصل با آمادگی بیشتری پا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) پاری‌سن‌ژرمن در خانه رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

امری در پاسخ به این سؤال که آیا این فصل تیمش نسبت به فصل گذشته که در همین مرحله از رقابت‌ها با نتیجه 6 بر 5 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به بارسلونا باخت و حذف شد، آمادگی بیشتری دارد، گفت: این بازی فرصتی دیگر برای پیشرفت دوباره است. حریف ما مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و موفقت‌ترین تیم این رقابت‌هاست. ما می‌خواهیم در این بازی سطح‌ تیم‌مان را نشان دهیم و امید فراوانی به صعود داریم. اتفاقی که فصل گذشته رخ داد برای ما یک درس بود و قبلاً درباره‌اش صحبت کرده‌ایم. این بار ما با آمادگی بیشتری به میدان می‌آییم.

امری در پاسخ به این سؤال که آیا انتظار دارد زین‌الدین زیدان مثلث بنزما، بیل و رونالدو را به میدان بفرستد و اینکه آیا این مثلث بهتر از مثلث هجومی PSG یعنی نیمار، امباپه و کاوانی است، تأکید کرد: من منتظر رویارویی با بهترین تیم رئال مادرید هستم. آنها با بهترین بازیکنان‌شان پا به میدان خواهند گذاشت. من انتظار هر چیزی را دارم. تیم ما هم برای رویایی با مثلث BBC‌ یا هر بازیکن دیگری آماده است.

آیا ناکامی PSG‌ در صعود به مرحله بعد منجر به اخراج امری خواهد شد. او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: من می‌خواهم از فرصتی که دارم استفاده کنم و لذت ببرم. به تیمم ایمان دارم و از آن می‌خواهم که شخصیتش را نشان دهد. من انتظار دارم که بازی فردا شب یک بازی سخت و فوق‌العاده باشد.

رئال مادرید فردا شب از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما