شناسهٔ خبر: 24105293 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکنش اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان به انتشار خبر ایرنا

گرگان - ایرنا - در پی انتشار خبری با تیتر وقت نشناسی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان برای حضور در یک همایش در شهرستان گنبدکاووس؛ روابط عمومی این اداره جوابیه ای برای ایرنا به عنوان مرجع انتشار ارسال کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سه شنبه ایرنا عین جوابیه اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان به شرح ذیل است:

به: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران - مرکز گلستان
از: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان
سلام علیکم
با احترام، نظر به درج خبری با تیتر وقت نشناسی مدیر کل اوقاف گلستان و کد خبر 105431234 در مورخ 96/11/21 مقتضی است بر اساس قانون مطبوعات و خبرگزاری ها نسبت به درج پاسخ این اداره کل در آن رسانه اقدام لازم را مبذول فرمایند، پیشاپیش از همکاری جناب عالی قدردانی می شود.
بی تردید برگزاری هر مراسم و همایشی با تهیه و اعلام سین برنامه تدوین می گردد، لذا زمان سخنرانی ویژه مراسم جهت حضور و سخنرانی در همایش نقش بانوان در انقلاب اسلامی ساعت 11 صبح اعلام شده بود.
براین اساس حضور سخنران در مراسمی که وقت سخنرانی اش معین شده در ابتدای مراسم چه ضرورتی دارد؟
ثانیا معمول و عرف است که سخنران سعی می کند در جهت بالا بردن کیفیت سخنرانی و بهره گیری بهتر مخاطبان از مطالبش دقایقی قبل از وقت اعلام شده برای سخنرانی وارد مراسم شود.
ثالثا مدیر کل اوقاف استان راس ساعت 11 صبح یعنی همان ساعتی که در سین برنامه به ایشان اعلام شده بود در مراسم حاضر و به سخنرانی پرداختند.
با این توضیحات انتشار خبر مذکور در خبرگزاری ایرنا که از مدیران و خبرنگاران خبره ای هم خوشبختانه برخوردار است؛ قابل تامل نیست؟
در خاتمه جا دارد از مجموعه مدیران و خبرنگاران خبرگزاری ایرنا استان گلستان در جهت همکاری و تعامل گسترده با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تقدیر و تشکر بعمل آورده و از ایزد منان سلامتی توام با موفقیت را مسالت نمایم.
و من الله التوفیق
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان

گفتنی است ساعت آغاز همایش نقش بانوان در انقلاب اسلامی به نمایندگی ایرنا در گنبدکاووس ساعت 9:30 صبح شنبه گذشته اعلام شده بود اما تاخیر طولانی و اجرا نشدن برخی برنامه های پیش بینی شده برخلاف سین اعلانی باعث شد برخی مدعوین در اعتراض به بی برنامه گی محل را ترک کنند.
2729

انتهای پیام /*

نظر شما