شناسهٔ خبر: 24104875 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ترکیب پرسپولیس برابر نسف قارشی ازبکستان

صاحب‌خبر -

سرمربی پرسپولیس در اولین گام در لیگ قهرمانان آسیا برابر نسف قارشی قرار خواهد گرفت و امیدوار به کسب سه امتیاز میزبانی این جدال است.

به گزارش تابناک ورزشی،برانکو ایوانکوویچ بعد از حذف از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در فصل گذشته، اکنون امیدوار به تکرار صعود و این بار کسب مقام بهتری از گذشته است. او در اولین گام رقابت‌های فصل جدید، نسف قارشی از ازبکستان را پیش روی خود می‌بیند. بیرانوند همچنان گلر شماره یک این تیم خواهد بود و در اولین دیدار فصل این تیم در لیگ قهرمانان برابر نسف قارشی در ترکیب اصلی حاضر خواهد شد.

 خط دفاعی این تیم را سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده شکل خواهند داد و محمد انصاری و صادق محرمی در سمت چپ و راست دفاعی به میدان خواهند رفت.خط میانی این تیم نیز همانند جدال برابر نفت آبادان با حضور حسین ماهینی و محسن ربیع خواه در پست هافبک دفاعی و فرشاد احمدزاده و وحید امیری به عنوان دو وینگر راست و چپ خواهند بود.علی علیپور و گادوین منشا نیز به عنوان مهاجمان این تیم در این جدال به میدان خواهند رفت و امیدوارند موفقیت‌های داخلی خود در لیگ قهرمانان را نیز تکرار کنند.

 برانکو روی نیمکت نیز ستاره‌هایی مثل احمد نوراللهی، بشار رسن، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، شایان مصلح، محسن مسلمان را خواهد داشت و قادر خواهد بود در جریان بازی تغییرات مدنظرش را اجرا کند.

نظر شما