شناسهٔ خبر: 24103644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا

استقلال در قطر یک امتیاز گرفت/ اولین محک جدی تیام با شماره 7

استقلال تهران در بازی برابر الریان قطر به تساوی دو بر دو رسید.

صاحب‌خبر -
در ادامه رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران در قطر به مصاف الریان رفت.

به گزارش نامه نیوز، وینفرد شفر برای این بازی ترکیب حسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری و علی قربانی را به میدان فرستاد.

هنوز 7 دقیقه از بازی نگذشته بود که ضربه رو به جلوی جباروف از سمت چپ بعد از برخورد به پای تاباتا به گل تبدیل شد تا آبی ها پیش بیفتند.

در ادامه الریان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و توانست در دقیقه18 روی سانتر تاباتا و ضربه عبدالرزاق به گل تساوی برسد. 10 دقیقه بعد نوبت به خود تاباتا رسید که گلزنی و دروازه حسینی را باز کند و نیمه نخست با برتری دو بر یک میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم شفر تیام را جانشین انصاری کرد و تیمش نیز بازی هجومی را انجام داد و الریان نیز چشم به ضد حملات دوخته بود.

استقلال بیش از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت و بارها صاحب موقعیت هایی شد اما خبری از گلزنی نبود. در دقیقه 81 تاباتا با خطای خشن روی شجاعیان اخطار دوم را گرفت و از بازی اخراج شد تا استقلال شانس بیشتری برای گلزنی پیدا کند.

برزای نیز جانشین چشمی شد تا استقلال هجومی تر شود. تاکتیکی که جواب داد و آبی ها در دقیقه 88 روی ارسال ابراهیمی از سمت راست و ضربه تمام کننده علی قربانی به گل تساوی رسیدند تا یک امتیاز در خانه حریف کسب کنند.

مامه تیام در این بازی دوندگی بالایی داشت اما موفق به گلزنی نشد با این حال تا حدی محک جدی خورد و شفر امیدوار است که تیمش در فاز هجومی با حضور شماره 7 جدید وضعیت بهتری پیدا کند.

نظر شما