شناسهٔ خبر: 24103099 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

11 سال طعم جدید حسابداری به کام ایرانیان

به گزارش خبرگزاری موج امروزه فناوری اطلاعات و ابزارهای آن، فاکتوری مهم و اساسی برای کسب و کارها هستند و می‌توان گفت کسب و کارهایی که از فناوری اطلاعات استفاده نمی‌کنند در آینده محکوم به نابودی هستند؛ زیرا رایانه و فناوری اطلاعات نقش بسزایی در ایجاد راه حل‌های مناسب در کسب و کارها دارد.

صاحب‌خبر -

 یکی از این راه حل‌ها مدرن در حوزه‌ی مالی نرم افزار‌های حسابداری هستند. گروه نرم افزاری محک یکی از مجموعه‌هایی است که در این زمینه فعالیت گسترده و کشوری دارد، محک امسال وارد  11 سالگی خود می‌شود. به نقل از روابط عمومی‌ گروه نرم افزاری محک با تلاش بی وقفه پرسنل و همراهی مناسب کاربران این مجموعه‌ی همچنین همکاری شایسته شبکه‌ی نمایندگان، سالی پر از افتخار و موفقیت برای این خانواده بزرگ رقم خورده است.

13 دی ماه 1385 مصادف با شروع فعالیت گروه نرم افزاری محک بود. تولید و ارائه‌ی نرم افزارهای مالی، مدیریتی و حسابداری در کنار ارائه‌ی خدمات پشتیبانی در سراسر کشور با شعار «خلق طعم جدیدی از نرم افزارهای مالی و مدیریتی»  تحولی نوین در حوزه‌ی تولید نرم افزار‌های مالی کشور بود که همچنان با کیفیتی مناسب کارش را  ادامه می‌دهد و لبخند هزاران نفر از کاربران نرم افزار‌های حسابداری را به همراه داشته است.

دریافت جایزه‌ی ملی مدیریت منابع انسانی استاندارد   ۳۴۰۰۰   نشان از سپاس و قدرانی از زحمات بی دریغ این مجموعه از پرسنل خود دارد که با فراهم کردن فضایی مطلوب با استاندارد‌های جهانی جهت منابع انسانی خود  برگ زرینی دیگر در فعالیت‌های سال گذشته این خانواده را رغم زد.

تک تک اعضای این خانواده بزرگ هم قسم شده‌اند تا با تکیه زدن بر تکنولوژی‌های روز دنیا در قالب محصولات ساده و نو آورانه، ساده‌ترین و دقیق‌ترین راهکارهای ممکن در جهت رفع نیازهای امور حسابدرای و مدیریتی با تکنولوژی‌های روز دنیا را در قالب محصولات ساده و نوآورانه در اختیار متقاضیان قرار دهند.

در انتها خدا را شاکریم که توانسته‌ایم در این 11 سال و با همراهی نیروهای متخصص و دلسوز طعم جدید حسابداری را برای کسب و کارهای خرد و کلان به بازار ایران ارائه دهیم.

گروه نرم افزاری محک مطابق روال گذشته در دی ماه هر سال هدایای ویژه‌ای برای تمامی‌ مخاطبان خود و اعضای جدید این خانواده در قالب طرح قرعه کشی آماده کرده است. جهت بهره‌مندی از این فرصت از لینک زیر استفاده کنید.

هر خرید نرم افزار حسابداری= یک آنتی ویروس اورجینال+‌قرعه کشی جوایز ارزنده


انتشار محتوا:اخبار رسمی

نظر شما