شناسهٔ خبر: 24101970 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مسیب زاده:

رتبه‌ اول آموزش‌ و پرورش در امر اقامه‌ نماز

گروه جامعه ــ مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این گردهمایی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در امر اقامه‌ نماز رتبه‌ اول در کشور را کسب کرده است، گفت: در بحث عترت ما با برگزاری برنامه‌ها و سوگواری‌هایی نظیر سوگواری «احلی من عسل» در کشور مطرح هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ گردهمایی روسای ادارات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور، با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسیب‌زاده، مدیرکل این معاونت و شورای معاونین اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به همراه‎ روسای ادارات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در اردوگاه شهید منتظری شهریار عصر امروز 24 بهمن برگزار شد.


محمدرضا مسیب‌زاده، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این گردهمایی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در امر اقامه‌ نماز رتبه‌ اول در کشور را کسب کرده است، گفت: در بحث عترت ما با برگزاری برنامه‌ها و سوگواری‌هایی نظیر سوگواری احلی من عسل در کشور مطرح هستیم.


وی در ادامه با بیان اینکه فعالان قرآن، عترت و نماز سنگرمسازان بی‎سنگری هستند که جهادگرانه فعالیت‏‌های قرآنی و دینی انجام می‎دهند، افزود: برای ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش یک تیم متشکل از 1500 کارشناس مسئول را انتخاب کرده‌ایم و خوشحالیم که خدمتگذار این حوزه هستیم.


در ادامه فولادوند‌راد، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین به تشریح فعالیت و عملکرد ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پرداخت و بیان کرد: یکی از افتخارات بزرگ ما این است که در مسابقات بزرگ‌ بین‌المللی و جشنواره‌های مهمی که برگزار می‌شود، همیشه خادم و شریک دوستان در حوزه معاونت پرورشی بوده‌ایم.


وی در ادامه افزود: اداره قرآن، عترت و نماز به نوعی بر حول محور کارهایی اداره می‌شود که در وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان موافقت‌نامه‌ها تعیین شده است.


فولادوندراد با بیان اینکه ما در این فصل تمامی برنامه‌های عملیاتی در کلیه معاونت‌ها را ارزیابی می‌کنیم، اظهار کرد: رویکرد فعالیت‌ها در حوزه پرورشی رویکرد کیفیت‌بخشی است.


وی با اشاره به اینکه در حوزه قرآن طرح‌های متعددی در سطح استان و کشور داشتیم، بیان کرد: در حفظ موضوعی قرآن با استقبال خوبی رو به رو شدیم به طوری که چهل هزار جلد کتاب حفظ موضوعی قرآن تهیه و چاپ شده که هم‌اکنون در دسترس دانش‌آموزان است.


مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران افزود: در کل کشور، شهرستان‌های استان تهران از بیشترین آسیب‌های اجتماعی برخوردار است و با تلاش بی‌وقفه حوزه پرورشی این آسیب‌ها مدیریت می‌شود.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما