شناسهٔ خبر: 24101616 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

اولویت منطقه آزاد ارس رسیدن به مدارج بالای توسعه ای است

نصر: مدیر عامل جدید منطقه آزاد ارس گفت: برای توسعه مناطق آزاد نیاز به استفاده از تجربه های قبلی است و باید در قوانین جدید تلاش شود که توسعه مناطق آزاد ایران در اولویت کاری باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم تودیع و معارفه، اولویت اصلی منطقه آزاد ارس را رسیدن به مدارج بالای توسعه ای دانست. 
محسن نریمان در این مراسم، گفت: برای توسعه مناطق آزاد نیاز به استفاده از تجربه های قبلی است و باید در قوانین جدید تلاش شود که توسعه مناطق آزاد ایران در اولویت کاری باشد. 
وی تصریح کرد: زمانی که قوانین مناطق آزاد را در مجلس تصویب کردیم، زمینه ها را برای رشد آسان مناطق آزاد فراهم کرده بودیم و خوشحالم که توسعه کنونی این روزهای مناطق آزاد ارس را می بینم. 
نریمان اظهار کرد: تغییرات مدیریتی در داخل سازمان منطقه آزاد ارس مدنظر نیست و معاونان و مدیران سازمان با همدلی و کار بیشتر می توانند ارس را به رده های بالاتری در بین مناطق آزاد ایران برسانند. 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای بومی اولویت اصلی است و باید در کنار آن از سایر افرادی که به منطقه آزاد ارس خدمت می کنند نیز حمایت کنیم. 
نریمان در پایان گفت: هم اکنون نیاز داریم که با کار بیشتر و همدلی و همکاری هر چه بیشتر برای توسعه منطقه آزاد ارس، آذربایجان شرقی و ایران اسلامی تلاش کنیم. 
گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حضور برخی از مسئولان کشور، استان و منطقه و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد و در این مراسم ضمن اعطای حکم محسن نریمان، از مدیرعامل سابق و سرپرست سابق سازمان منطقه آزاد ارس نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما