شناسهٔ خبر: 24101405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برانکو: باید روند پرسپولیس در آسیا هم ادامه دار باشد

تهران- ایرنا- «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: باید روند خوب پرسپولیس در لیگ برتر و در بازی نخست لیگ قهرمانان در سایر مسابقات آسیایی هم ادامه دار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، برانکو سه شنبه شب پس از پیروزی سه بر یک مقابل نسف قارشی در نشست خبری، گفت: همیشه گفته بودم بازی نخست در لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت است و این اتفاق زمانی که میزبان هم باشید، سخت تر است.
وی ادامه داد: بازیکنانم بازهم هواداران را شاد کردند و خوشحالم امروز فوتبال سطح بالایی را از خود به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: باید از هواداران خوب مان تشکر کنم که در این مسابقه ما را به بهترین شکل تشویق کردند.
وی تصریح کرد: پیروزی در این مسابقه قبل از بازی با السد در قطر اهمیت بسیار زیادی داشت و قطعا از بازیکنانم توقع دارم این روند خوب ادامه دار باشد.
برانکو اظهار کرد: به «علی علیپور» تبریک می گویم و بسیار خوشحالم این بازیکن با عملکرد خوب خودش کیفیت بالایش را نشان می دهد.
وی در خصوص نیمکت نشینی «محسن مسلمان»، افزود: بازیکنان دیگری را امروز به زمین فرستادم و این را بدانید در تیم من هر بازیکنی در پست خودش بازی می کند.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز «کمال کامیابی نیا» را پس از مصدومیت سه هفته ای در اختیار داشتیم و در این دیدار «احمد نورالهی» نیز با مصدومیت جزیی روی نیمکت نشسته بود.
وی افزود: در لیگ قهرمانان کیفیت بازی ها بالاتر از لیگ برتر است و بهترین باشگاه های قاره در آن شرکت دارند و اینکه تصور کنیم حریفی آسان است، به ضرر ما تمام می شود.
برانکو خاطرنشان کرد: توانایی بازیکنان برتری یک تیم را رقم می زند و امیدوارم در ادامه لیگ قهرمانان موفق تر باشیم. انتظار من این است که «گادوین منشا» در بازی های آینده بیشتر گل بزند و مطمئن باشید او در آینده بهتر خواهد شد. خوشحالم او در کنار علیپور خط حمله قدرتمندی را برای ما درسته کرده اند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی 9118** 9144 **1368
خبرنگار: سعید قهرمانی**سید جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما