شناسهٔ خبر: 24100833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پرسپولیس 3-0 نسف قارشی؛

رژه ارتش سرخ در آزادی/ پرسپولیس برای قاره کهن خط و نشان کشید

شاگردان برانکو در اولین دیدار آسیایی خود مقابل نسف قارشی ازبکستان به پیروزی رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم پرسپولیس در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف نسف قارشی ازبکستان رفت که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید.

در این بازی، پرسپولیس با لباس‌های قرمز و تیم نسف با لباس‌های آبی رنگ در زمین حاضر شدند. قرمزپوشان میزبان آغازگر نیمه اول بازی بودند. پرسپولیس در دقایق اولین بازی آتشین ظاهر شد و در چند حمله پی در پی تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیشروی کرد که در ادامه ضربه برگردان منشا در دستان گلر نسف جای گرفت. در دقیقه 20 همکاری و کار تیمی خوب سرخپوشان موقعیتی را خلق کرد. ارسال خوب ماهینی روی سر مهاجم سیه چرده پرسپولیس قرار گرفت و منشا با یک ضربه زیبا و دیدنی دروازه نسف را باز کرد. در دقیقه 33 شوت خطرناک بازیکن نسف از کنار دروازه بیرانوند گذشت. در دقیقه 38 منشا حرکت زیبایی را به نمایش گذاشت و بازیکن نسف او را متوقف کرد که داور یک کارت زرد به بازیکن میهمان داد و اعلام ضربه کاشته نمود. شوت محکم و قشنگ انصاری توسط گلر نسف برگشت و توپ به احمدزاده رسید که در ادامه ضربه سر او راهی به جایی نبرد. نیمه اول در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

نیمه دوم این بازی نیز با حمله سرخپوشان آغاز شد. در دقیقه 67 حرکت و پاس زیبای محرمی از سمت راست به علیپور رسید و ضربه دیدنی آقای گل فوتبال ایران، دومین گل پرسپولیس را رقم زد. در دقیقه 71 پاس خوب انصاری از سمت چپ به علیپور رسید و این مهاجم شش دانگ با پای چپ و ضربه ای دیدنی دومین گل خود و سومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. سرخ پوشان در ادامه بازی نیز فرصت گلزنی داشتند که به نتیجه نرسید. در نهایت این بازی با همان سه گل به پایان رسید.

 

پرسپولیس 3................................................................................................. 0 نسف قارشی

گل‌ها: گادوین منشا 20 - علی علیپور 67 و 71 (پرسپولیس)

کارت زرد: شاروف موخیدینوف 39 - ساسا لوکیچ 65 (نسف قارشی)

 

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی (88 حسین ماهینی)، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری (73 کمال کامیابی نیا)، علی علیپور و گادوین منشا

ترکیب نسف ازبکستان:

سانیار کواتوف، گانیو عزیزجون، خامروبکو (73 سردار رشیدف)، مختیلینوف، نارزولایف (87 ایسلام رشیدخانوف)، کنیابایف، ایگور بولوان، اسلاکو لوکیچ، دراگان سران، یاسور خاسانوف و اشمورودوف عمربک

داور وسط: کیم دونگ جین (کره جنوبی)

کمک داور اول: سانگ بونگ کئون (کره جنوبی)

 کمک داور دوم: کواک سئونگ سون (کره جنوبی)

 داور چهارم: دیمیتری ماشنتسو (قرقیزستان)

 ناظر داوری: محمد باسل الهاجر (سوریه) و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا: سیوا کومار (سنگاپور).

نظر شما