شناسهٔ خبر: 24100539 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

وضعیت قرمز ترافیک تهران در سه‌شنبه شب

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین معابر تهران خبر داد و اعلام کرد که احتمالا فردا هم شاهد ترافیک سنگین در معابر پایتخت خواهیم بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش شمانیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین معابر تهران خبر داد و اعلام کرد که احتمالا فردا هم شاهد ترافیک سنگین در معابر پایتخت خواهیم بود.

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی در معابر تهران اظهار کرد: همانطور که روز گذشته نیز هشدار داده شده بود از صبح امروز شاهد ترافیک سنگین در برخی از معابر تهران بودیم و حتی بار ترافیک صبحگاهی نیز با تاخیر تخلیه شد. از عصر امروز شاهد ترافیک سنگین عصرگاهی در بزرگراه‌ها و معابر تهران هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برابر گزارش‌های ما در بزرگراه‌ها مدرس، صدر، چمران،‌ همت و حکیم شاهد بار سنگین ترافیک که عمدتا از مرکز شهر به سمت اطراف در جریان است هستیم. همچنین در بزرگراه‌های نواب،‌ امام علی، کردستان، هاشمی رفسنجانی، شیخ فضل الله، آل احمد، گمنام، سعیدی، اشرفی اصفهانی و ... ترافیک نیمه سنگین است.

وی درباره دلیل سنگین شدن ترافیک نیز اظهار کرد: بارش باران در صبح امروز و همچنین پیش بینی بارش در عصر امروز سبب شد تا بسیاری از شهروندان با خودروی شخصی از منازل خود خارج شوند. همچنین سرمای هوا نیز عامل دیگری شد که بسیاری از شهروندان از خودروهای شخصی استفاده کنند. از سوی دیگر سه شنبه و چهارشنبه جزو روزهای با ترافیک پرحجم در پایتخت است.

سرهنگ محمد رازقی با اشاره به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش باران در روز چهارشنبه اظهار کرد: پیش بینی ما این است که در روز چهارشنبه نیز شاهد ترافیک پرحجم صبحگاهی و به ویژه عصرگاهی در معابر پایتخت خواهیم بود. از این رو لازم است که شهروندان توجه کنند که در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی مدت زمان سفرشان افزایش خواهد داشت. به همین دلیل توصیه پلیس این است که حتما از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس برای تردد در شهر استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آماده باش ماموران پلیس راهور در امشب و فردا اظهار کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور روانسازی ترافیک در آماده باش هستند و لازم است شهروندان نیز با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما