شناسهٔ خبر: 24099844 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرعشی در پاسخ به فارس:

هیچکس در شورای عالی سیاستگذاری مخالف پارلمان اصلاحات نیست/ پارلمان اصلاحات نهادی نظارتی خواهد بود

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: بنا است شورای عالی کار خود را به عنوان نهاد اجرایی ادامه بدهد و پارلمان اصلاحات هم نهادی بالا دستی و نظارتی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حسین مرعشی عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان عصر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران پیرامون انتخاب اعضای این شورا در دوره جدید اظهار داشت: انتخاب اعضا در شورای عالی سیاست گذاری در دوره جدید بر اساس سنت قبلی یعنی اجماعی خواهد بود.

وی درباره تصویب کلیات طرح پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی اصلاح طلبان گفت: براساس طرحی که به پیشنهاد کارگزاران سازندگی در شورای هماهنگی اصلاحات تصویب شد، بنا است شورای عالی سیاست گذاری کار خود را به عنوان نهاد اجرایی ادامه بدهد و پارلمان اصلاحات هم نهادی بالا دستی و نظارتی خواهد بود.

مرعشی در پاسخ به این سوال فارس که بحث‌های درباره‌ مخالفت شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات با طرح پارلمان اصلاحات مطرح می شود تصریح کرد: خیر. هیچ فردی در شورای عالی سیاست گذاری مخالف این طرح نیست و ما در حال بحث بر روی جزئیات این طرح هستیم هرچند وجود برخی اختلاف نظرها در این باره طبیعی است.

انتهای پیام/

نظر شما