شناسهٔ خبر: 24099600 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در جایگاه نهادی اجرایی و پارلمان اصلاحات نهادی نظارتی خواهد بود

صاحب‌خبر -

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: براساس طرحی که به پیشنهاد کارگزاران در شورای هماهنگی اصلاحات تصویب شده بناست این شورا در جایگاه نهادی اجرایی به کار خود ادامه دهد و پارلمان اصلاحات هم نهادی نظارتی باشد.

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در جایگاه نهادی اجرایی و پارلمان اصلاحات نهادی نظارتی خواهد بودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین مرعشی عصو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در جمع خبرنگاران درباره انتخاب اعضا این شورا در دوره جدید، اظهار کرد: انتخاب اعضا در شورا عالی سیاستگذاری در دوره جدید بر اساس سنت قبلی یعنی اجماعی خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره تصویب کلیات طرح پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی اصلاح طلبان، گفت: براساس طرحی که به پیشنهاد کارگزارن سازندگی در شورای هماهنگی اصلاحات تصویب شد، بناست شورای عالی سیاستگذاری کار خود را به عنوان نهاد اجرایی ادامه دهد و پارلمان اصلاحات هم نهادی بالا دستی و نظارتی خواهد بود.

مرعش در پاسخ به اینکه بحث‌های درباره‌ مخالفت شورای عالی سیاستگذاری با طرح پارلمان اصلاحات مطرح می‌شود، ادامه داد: خیر هیچ فردی در شورای عالی سیاستگذاری مخالف این طرح نیست و ما در حال بحث روی جزئیات این طرح هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما