شناسهٔ خبر: 24098222 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نمایشگاه صنعت نفت و گاز در عسلویه گشایش یافت

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این آیین گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقشی بسیار مهم در معرفی توانمندی صنایع، تولیدکنندگان

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این آیین گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقشی بسیار مهم در معرفی توانمندی صنایع، تولیدکنندگان و نیازهای صنعت نفت دارد که نسبت به برگزاری مستمر آن اهتمام ویژه داریم.
مهدی یوسفی با اشاره به معرفی توانمندی تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید فراوانی بر لزوم حمایت از تولید و ساخت داخل دارند و ما هم باید در این مسیر حرکت کنیم.
وی به ظرفیت‌های بالای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اشاره کرد و افزود: صنایع و تاسیسات نفتی، گازی و پتروشیمی در محدوده ای به طول 40 کیلومتر در این منطقه گسترش یافته است که این مهم ظرفیت بی‌نظیری برای منطقه است.
یوسفی بیان کرد: این نمایشگاه موقعیت مناسبی برای تبادل تجارب صنعتگران، دانشجویان، فعالان حوزه اقتصادی و انرژی، مدیران صنعت نفت و فعالان بخش خصوصی است.
وی با اشاره به نقش این نمایشگاه در معرفی مطلوب این منطقه و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اضافه کرد: برپایی سالانه این نمایشگاه به اثربخشی هرچه بیشتر آن و دستیابی به اهداف مورد نظر کمک شایانی می‌کند.
نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه در مساحت 6 هزار متر مربع و با مشارکت ١٣٠ شرکت داخلی و خارجی از ٢4 تا ٢٧ دی ماه ادامه دارد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام

نظر شما