شناسهٔ خبر: 24097692 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي و مشاركت‌هاي مردمي وزارت آموزش و پرورش

سازمان مدارس و مراكز غيردولتي از حذف آزمون ورودي پايه هفتم استقبال مي‌كند

تهران (پانا) - رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي و مشاركت‌هاي مردمي وزارت آموزش وپرورش با اشاره به مصوبه اخير شوراي عالي آموزش و پرورش از استقبال سازمان مدارس و مراكز غيردولتي از حذف آزمون ورودي پايه هفتم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، پيش از ظهر امروز، مجتبي زيني‌وند در بيست ودومين جلسه شوراي سياست گذاري، برنامه ريزي و نظارت مركزي مدارس و مراكز غيردولتي كه در ساختمان شهيد رجايي برگزار شد، از راه اندازي سامانه شهريه از 25 بهمن 96 خبر داد و بیان کرد: دراين سامانه به شكلي برنامه ريزي شده است كه كليه مراحل تعيين و اخذ شهريه، الكترونيكي انجام مي شود و هيچ گونه قرارداد دستي بين اوليا و مدرسه منعقد نمي‌شود.

زيني‌وند از راه اندازي 5 سامانه الكترونيكي در سازمان مدارس و مراكز غيردولتي خبر داد و تصريح كرد: سامانه نظارت بر شهريه در مدارس غيردولتي، سامانه رسيدگي به شكايات، سامانه خريد خدمات آموزشي و سامانه صدور مجوز الكترونيكي از جمله سامانه‌هايي هستند كه در اين سازمان فعال شده‌اند.

وي ادامه داد: سازمان مدارس و مراكز غيردولتي از حذف آزمون در پايه ششم ابتدايي براي ورود به مدارس غيردولتي استقبال مي كند و آن را گامي مثبت در جهت تحقق ساخت هاي تربيتي و اجراي سند تحول مي‌داند.

رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي، عنوان كرد: تقويت نظارت بر اخذ شهريه در مدارس غيردولتي و همچنين هدفمندكردن بازرسي‌ها از جمله مواردي است كه در دستور كار اين سازمان قرار دارد.

در اين جلسه ميرزاده عضو كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي بر بومي گزيني در مدارس غيردولتي تأكيد كرد.

نظر شما