شناسهٔ خبر: 24097566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پرچم‌دار ایران در المپیک زمستانی: به خودم افتخار می‌کنم/ رقیبانم بسیار قوی‌تر بودند

سمانه بیرامی باهر گفت: در ایران تنها سه ماه برف داریم و برای تمرین مجبوریم به کشورهای دیگر برویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، سمانه بیرامی باهر پرچم‌دار ایران در المپیک زمستانی هرچند در دور گروهی رقابت‌های کراس کانتری رشته اسپرینت در جایگاه آخر ایستاد اما او با توجه به اینکه تنها بانوی تیم کراس کانتری ایران به حساب می‌آمد با غرور از خط پایان عبور کرد. با وجود اسکی باحجاب آن هم در هوای یخ‌زده کره جنوبی، بیرامی باهر مسافت 1176 متری مسابقه را با زمان 4 دقیقه و 47 ثانیه  و 91 صدم ثانیه به پایان رساند اما افتخار او دست نخورده باقی ماند.

بانوی اسکی‌باز ایران در گفت‌گو با رویترز گفت: اینجا بسیار سردتر از ایران است و آب و هوای ایران با کره جنوبی متفاوت است. به نظرم بد نبود و در کل به خودم افتخار  می‌کنم. مردم هم به من افتخار می‌کنند چرا که آن‌ها شرایط ما را درک می‌کنند و می‌دانند که در ایران امسال برف نداشتیم. تنها حضور در المپیک تجربه خوبی برای من بود و بسیار هیجان زده‌ام. این رقابت‌ها بسیار شگفت‌انگیز و بزرگ است.

اسکی‌باز 26 ساله ایران اظهار کرد: من به خودم افتخار می‌کنم اما وقتی مسابقه آغاز شد دیدم که دیگر رقیبانم بسیار قوی‌تر هستند. در ایران ما تنها سه ماه برف داریم و برای تمرین به کشورهای دیگر می‌رویم.

سمانه بیرامی باهر در پایان گفت: همه خانواده‌ام خوشحال هستند. خانواده‌ام مدام به همه می‌گویند که دخترشان به المپیک زمستانی رفته و بسیار خوشحالند.

انتهای پیام

نظر شما