شناسهٔ خبر: 24090986 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زنان جاسوس؛ سلاح پنهان‌ سرویس‌های جاسوسی

R30411/P30411/S9,1299,1300/CT12

یکی از ابعاد مهم پرونده‌های فساد اخلاقی سیاستمداران، بهره‌گیری سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی از این ضعف سیاستمداران برای سوءاستفاده‌های اطلاعاتی و پیاده‌سازی طرح‌های سیاسی و اطلاعاتی دولت یا رژیم مطبوع‌شان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،چنانکه در گزارش‌های اول و دوم و سوم پرونده رسوایی اخلاقی در جهان قدرت و ثروت «سونامی رسوایی اخلاقی در جهان قدرت و ثروت» و «شاهزادگانی از جنس فساد» و «جنجالی‌ترین پروند‌ه‌های فساد اخلاقی سکانداران سیاست در جهان غرب» نیز اشاره کردیم، رسوایی اخلاقی موضوع جدیدی در جهان سیاست نیست و بسیاری از سیاستمداران و صاحبان قدرت و ثروت درگیر چنین پرونده‌های بوده و هستند.

دومینوی رسوایی جنسی سیاستمداران غربی با سرعت در حال پیشروی است، به طوری که هر روز خبر تازه‌ای از این رسوایی‌ها منتشر می‌شود. البته این تمام ماجرا نیست بلکه باید یادآور شد این موضوع ابعاد دیگری نیز به خود گرفته است چنانکه بارها شاهد بوده‌ایم که به صورت ابزاری تبلیغاتی علیه رقبا در کارزارهای انتخاباتی استفاده شده است، اوج این بی‌اخلاقی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بین "هیلاری کلینتون" و "دونالد ترامپ" کاملا مشهود بود.

استفاده ابزاری از زنان در قالب‌های تبلیغاتی و جنسی به جزئی از فرهنگ طبقه سیاستمدار و نخبه های سیاسی جوامع غربی تبدیل شده است، این نحوه برخورد و نگاه ابزارگونه به جایگاه زنان، استفاده از آنها به عنوان طعمه جاسوسی را مورد توجهه سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی قرار داده است. زنان جاسوسی که از آنها تحت عنوان "پرستو" نام برده می‌شود، با استفاده از نقطه ضعف سیاستمداران و مقامات شهوت‌ران، با بکارگیری حربه‌های جنسی، طرح‌های سرویس‌های اطلاعاتی متبوع‌شان را پیاده می‌کنند.

نگاهی به سوابق معروف‌ترین این پرستوها نشان می‌دهد که غالب آنها ریشه‌ای یهودی داشته و در خانواده‌هایی با نسب یهودی پرورش یافته‌اند. با توجه به شواهد تاریخی و مصداق‌های موجود می‌توان گفت این است که جاسوسی و پرورش پرستو به سلاحی پنهان در دست سرویس‌های جاسوسی تبدیل شده‌اند.

زیپی لیونی

"زیپی لیونی" متولد 5 ژوئن سال 1958 در فلسطین اشغالی و از خانواده‌ای با ریشه‌های لهستانی است که در 22 سالگی به خدمت سازمان جاسوسی رژیم‌صهیونیستی (موساد) درآمد. وی بعدها اعلام کرد که برای خاطر همسر خود از موساد جدا شده است. "زیپی لیونی" از جناح راست تندرو افراطی صهیونیست‌هاست. وی در سال 2005 و در زمان نخست‌وزیری "آریل شارون" و پس از کناره‌گیری "بنیامین نتانیاهو"رهبر حزب لیکود از پست وزارتی خود، دومین وزیر خارجه زن رژیم‌صهیونیستی شد.

"لیونی" در مصاحبه‌ای که با روزنامه انگلیسی تایمز کرده بود گفت است که هنگام فعالیت در سرویس اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در چندین عملیات ویژه مشارکت داشته است که مهم‌ترین آنها ساقط کردن و سرنگون کردن شماری از شخصیت‌های مهم و برجسته به خاطر داشتن روابط نامشروع با وی بوده است تا به این ترتیب از آنها به سود منافع موساد بهره‌برداری کند.

http://ana.ir/media/image/1396/11/24/636541134237456827.jpg

"لیونی" همچنین در مصاحبه با نشریه آمریکایی (تایم) اعتراف کرده بود که در دوران فعالیت خود در موساد به عنوان جاسوس با "شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی" امیر پیشین قطر رابطه داشته است. "لیونی"علاوه بر اعتراف به داشتن روابط با پادشاه کنونی قطر به برقراری روابط جنسی با «حمد بن جاسم» نخست وزیر پیشین قطر نیز اذعان کرده است. وی داشتن روابط با این دو مقام قطری را نمونه‌ای از بهترین موفقیت هایش در دوران تصدی مسئولیت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وزیر امور خارجه سابق اسرائیل اعتراف کرد که رابطه جنسی جزئی از کار او در سازمان اطلاعات موساد بود. وی متذکر شد که او با کارمندان عالیرتبه عربی برای دریافت اطلاعات سیاسی روابط جنسی برقرار می‌کرد.

http://ana.ir/media/image/1396/11/24/636541135308083979.jpg

در رسوایی بعدی این سیاستمدار که وجه سیاسی دو رهبر ارشد فلسطینی را تهدید کرد "زیپی لیونی" اعتراف کرد که با "صائب عریقات"، دیپلمات ارشد فلسطینی و رئیس هیأت فلسطینی مذاکره کننده عضو سازمان آزادیبخش فلسطین با اسرائیل و "یاسر عبدربه"، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین روابط نامشروع و غیراخلاقی داشته و دوربین‌ها نیز از روابط ایشان فیلمبرداری کرده‌اند.

"لیونی" در این ارتباط می‌گوید اتاقی که با شخصیت‌های فلسطینی از جمله "صائب عریقات" و "یاسر عبدربه" در آنجا رابطه داشته مجهز به دوربین‌هایی بوده که از این روابط فیلم‌برداری کرده است.

وزیر سابق خارجه اسرائیل این اعترافات را پس از آن انجام داد که یکی از بزرگترین و معروف‌ترین خاخام‌های اسرائیل به زنان این رژیم اجازه داد، با دشمنان روابط نامشروع داشته باشند و در این ارتباط به این گفته استناد جست که آیین یهودیت به زنان یهودی اجازه می‌دهد، رابطه نامشروع داشته باشند، به شرط آنکه در پس این رابطه گرفتن اطلاعات مهم از دشمن به سود اسرائیل نهفته باشد.

در همین رابطه خاخام "آری شوات" یکی دیگر ازخاخام های سرشناس رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه اسراییلی آحورانوت اذعان داشت: آیین یهودیت داشتن رابطه نامشروع با تروریست‌ها را برای گرفتن اطلاعی از آنها که منجر به بازداشت و دستگیری آنها می‌شود را حلال می‌داند و این فتوا پس از آن صادر شد که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زنان در ارتش به عنوان یک سلاح رسمی و ابزاری تبلیغاتی برای طرح صهیونیسم استفاده می‌شود و "لیونی" یکی از معروفترین رهبران اسرائیلی است که به رابطه نامشروع برای دستیابی به یک سری اطلاعات اعتراف کرده است.

آناواسیلیونا کوشچینکو

http://ana.ir/media/image/1396/11/24/636541140258094070.jpg

"آنا واسیلیونا کوشچینکو "معروف به "آنا چاپمن" متولد 1982 در روسیه است. وی ساکن نیویورک بود تا اینکه در سال 2010 به همراه 9 تن دیگر به اتهام جاسوسی برای روسیه بازداشت و در تبادل زندانیان با روسیه به این کشور بازگردانده شد. این مدل معروف روسی که در آمریکا مشغول به جاسوسی در لباس مدلینگ و تبلیغات بود با تن‌دادن به روابط جنسی، عامل جمع‌آوری اطلاعات برای سازمان جاسوسی خارجی روسیه یا SVR بود.

بیشتر طعمه های این زن روسی تجار سرشناس انگلیسی و آمریکایی بوده‌اند که در کلوپ‌های شبانه مخصوص این افراد شکار می‌شدند. از افراد سرشناس که توسط وی مورد جاسوسی قرار گرفتند می توان به "فیلیپ گرین" تاجر سرشناس بریتانیایی و همچنین جاسوسی از "بارکلیز بانک" انگلستان در آمریکا اشاره کرد. در زمانی که وی پس از دستگیری با جاسوسان آمریکایی مبادله و به روسیه بازگردانده شد مورد تقدیر ولادیمیر پوتین قرار گرفت. او با تکیه بر ظاهر زیبای خود، نفوذ بالایی در میان مقامات بلندپایه امریکا و کابینه اوباما دست و پا کرده و اطلاعات مختلفی به خصوص در زمینه فناوری به دست آورده بود.

مونیکا لوینسکی

همزمان با افشای ماجرای رسوایی جنسی بیل کلینتون نام دختری به عنوان معشوق جوان رئیس جمهور مطرح شد. "مونیکا لوینسکی" کارآموز جوان کاخ سفید یهودی زاده‌ای بود که پدرش از دست آلمان‌های نازی به السالوادور و سپس ایالات متحده گریخته بود. پدر بزرگ مادری "مونیکا" از یهودیان لتونی بود و مادر بزرگ مادریش از خانوده‌ای یهودی روس تبار بود که از سال 1994 به تدریج با بیل کلینتون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا رابطه نزدیکی برقرار کرده بود.

http://ana.ir/media/image/1396/11/24/636541142137316755.jpg

ضبط مکالمات مونیکا و بیل کلینتون به عنوان نقطه عطف ارتباط "مونیکا لوینسکی" با سازمان اطلاعات رژیم اشغالگر قدس محسوب می‌شود، چرا که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) هرگونه کوتاهی و قصور در انجام فعالیت های ضد جاسوسی را مردود می‌دانست و از طرفی رژیم صهیونیستی جاسوسی سازمان یافته را رد می‌کند. در بررسی های بعدی پلیس فدرال و سازمان سیا رد پاهای موساد کشف می‌شود.

در سال 1999 کتاب مهمی تحت عنوان جاسوسی‌های موساد از آمریکا توسط "گوردون توماس" به چاپ می‌رسد که بخش عمده آن به مسئله ارتباط "مونیکا لوینسکی" و "موساد" می‌پردازد. نویسنده کتاب با استناد به اسناد و شواهد موجود و تاکید بر کیش شخصیت "بیل کلینتون" به عنوان فردی شهوت ران ، "مونیکا لوینسکی" را عامل موساد معرفی می‌کند و وظیفه وی را برقراری رابطه جنسی با "کلینتون"، جمع آوری اسناد و مدارک از این روابط پنهانی و همچنین ضبط مکالمات شخصی وی با "کلینتون" عنوان می کند.

آنچه به عنوان هدف رژیم صهیونیستی از این رسوایی و مکالمات ضبط شده کلینتون در این کتاب مطرح می شود مسئله آزادی "جاناتان پولارد" جاسوس با سابقه موساد در ازای مخفی نگه داشتن پرونده رسوایی جنسی کلینتون بوده است، اما علیرغم تلاش‌های "بیل کلینتون" برای آزادی این جاسوس محکوم به حبس ابد این موضوع با مخالفت کنگره مواجه می‌شود.

برخی از منابع دیگر همچنان این ماجرا را توطئه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی و سرویس جاسوسی موساد می‌دانند، مسئله همزمانی اعترافات "مونیکا" با کنفرانس سه جانبه صلح خاورمیانه، یهودی بودن مونیکا و فشارهای کلینتون بر اسرائیل برای توقف شهرک‌سازی را از سایر عوامل موثر و اهداف رژیم صهیونیستی محسوب می‌کنند.

در ارتباط با همین موضوع روزنامه تقویم ترکیه در گزارشی پیرامون ماجرای رسوایی اخلاقی بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا نوشت: "کلینتون" به دلیل مخالفت با اسرائیل و سیاست‌های تل آویو به دام موساد سرویس جاسوسی این رژیم افتاد.

پائولا بورودول

تنها چند روز بعد از انتخاب "باراک اوباما" برای دومین بار به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، خبری کاخ سفید را در شک فرو برد. استعفای "دیوید پترائوس" رییس سازمان سیا به دلیل رسوایی اخلاقی!!! رئیسسازمان اطلاعات آمریکا (سیا) به دلیل داشتن رابطه غیراخلاقی با بیوگرافی نویس خود خانم "پائولا بورودول" و خیانت به همسرش از سمت خود استعفا کرده است.

خانم "پائولا بورودول" یا "پائولا کرانز"(کرانز نام خانوادگی اصلی خانم بورودول است که یکی از نام‌های خانوادگی معروف یهودیان آمریکا است) 45ساله ،دانش آموخته دانشگاه نظامی ایالت داکوتا است. وی از سن بیست سالگی به عنوان کارمند بخش اطلاعات وارد ارتش ایالات متحده می‌شود. سالهای حضور "ژنرال پترائوس" به عنوان فرماندهی ارتش آمریکا در خاورمیانه و شمال آفریقا به عنوان نقطه شروع آشنایی و ارتباط خانم بورودول(کرانز) با این ژنرال محبوب آمریکایی تلقی می‌شود.

http://ana.ir/media/image/1396/11/24/636541144609978032.jpg

در این دوران و همزمان با جنگهای عراق و افغانستان پائولا به عنوان یکی از ماموران ارشد ارتش آمریکا در منطقه خاورمیانه ایفای نقش می‌کرد و به واسطه این پست سفرهای متعددی به این منطقه از جمله فلسطین اشغالی داشته است. هرچند اسناد دقیقی از ارتباط و جاسوسی خانم "پائولا بورودول" برای موساد در دست نیست اما نسب یهودی این فرد و همچنین مراودات وی با لابی های یهودی داخل خاک آمریکا از جمله آیپک، در کنار سفرهای متعدد به سرزمین های اشغالی، گمانه زنی های بسیاری را در مورد ارتباط وی با موساد در محافل خبری آمریکا به پا کرده است.

دلیل اصلی جاسوسی موساد از ژنرال پترائوس

عده‌ای از کارشناسان دلیل اصلی کناره گیری و رسوایی جنسی "پترائوس" را نتیجه انتقاد آشکار او در فضای سیاسی آمریکا از اقدامات اسرائیل و زیر سؤال بردن روابط راهبردی آمریکا و اسرائیل عنوان می‌کنند. وی در سخنانی که در مجلس سنای آمریکا در سال 2010 عنوان کرد روابط آمریکا با اسرائیل را موجب تشدید احساسات ضد آمریکایی در منطقه دانست. چند ماه بعد از این سخنان رئیس موساد "میر دگان" در مقابل اعضای کمیته کنست چنین گفت: به نظر می‌رسد به تدریج اسرائیل از یک گنج و ذخیره برای آمریکا تبدیل به یک سربار می‌شود.

علاوه بر این دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا در گزارشی 82 برگه‌ای تحت عنوان آماده شدن خاورمیانه پس از اسرائیل به این نتیجه رسیدند که منافع ملی آمریکا از اساس با رژیم صهیونیستی در تعارض است.دولت آمریکا دیگر برای ادامه حمایت مالی از رژیم اشغالگر قدس ، از منابع مالی و حمایت مردمی برخوردار نیست .دیگر ممکن نیست بیش از 3 تریلیون دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به اسرائیل داد، مخالفت مردم آمریکا با دخالت‌های اسرائیل روز به روز در حال افزایش است، مردم دیگر نمی‌پذیرند که آمریکا از جنگ‌های نامشروع اسرائیل پشتیبانی مالی و نظامی کند.

http://ana.ir/media/image/1396/11/24/636541147903578478.jpg

در کنار این موضع گیری‌ها ،افشاگری‌های آقای "پترائوس" علیه اقدامات خرابکارانه موساد از جمله ترور سفیر عربستان در آمریکا در جهت اتهام‌زنی به ایران و ماجرای حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی و قتل سفیر آمریکا، نه در ساختمان کنسولگری و توسط مردمی که به ساختمان فوق حمله کردند بلکه در جاده و با شلیک راکت به اتومبیل وی توسط افراد ناشناس، بارزترین نماد جنگ اطلاعاتی پنهان موساد و سیا، در دوران ریاست پترائوس بود.

براساس این اسناد و شواهد، بسیاری از تحلیلگران، مسئله رسوایی جنسی آقای "پترائوس" را اقدام و توطئه‌ای از طرف سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی موساد می دانند که از این طریق یکی از مخالفان جدی سیاست های خصمانه این رژیم کنار زده شد.

سازمان های اطلاعاتی از جمله موساد ، همواره برای مقامات سیاسی داخلی و خارجی دام پهن می‌کنند، آن‌ها را به رسوایی می‌کشانند، اسناد آن را گردآوری می‌کنند و اگر روزی آن‌ها بخواهند پا بر منافع آنها بگذارند با افشای این اطلاعات آن‌ها را رسوا کرده و وادار به عزل می‌کنند. ماجرای رسوایی اخلاقی پترائوس و سایر موارد ذکر شده نمونه کامل سیاست و استراتژی اطلاعاتی سرویس های اطلاعاتی است که حتی برای هم پیمانان و حامیان خود نیز اعمال می‌کنند.

منبع:آنا

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

نظر شما