شناسهٔ خبر: 24090788 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترافیک سنگین در بزرگراه‌های شهر تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر در بعد از ظهر امروز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌ها و معابر شمالی شهر تهران بسیار سنگین است.

صاحب‌خبر -

ترافیک سنگین در بزرگراه‌های شهر تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر در بعد از ظهر امروزبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران اظهار کرد: در حال حاضر اکثر معابر بزرگراهی و مرکزی شمال شهر تهران دارای ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستند و بار ترافیکی از ساعات ابتدایی روز همچنان در این معابر ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر محورهای بزرگراهی از جمله بزرگراه حکیم در مسیر غرب به شرق، بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق، خیابان آزادی در دو مسیر رفت و برگشت، بزرگراه نواب و چمران در مسیر جنوب به شمال، بزرگراه رسالت، بابایی، صدر و شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب ترافیک بسیار سنگینی دارند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیا کرد: با توجه به احتمال بارش باران در بعد از ظهر امروز(سه‌شنبه) پیش بینی می‌شود معابر دچار آبگرفتگی و لغزندگی شوند و ترافیک سنگین داشته باشیم که به رانندگان توصیه می شود با رعایت دقیق قوانین و مقررات تردد کنند و با عوامل پلیس راهور تهران همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ رازقی گفت:شهروندان از ترددهای غیر ضروری در معابر به خصوص محورهای بزرگراهی و شمالی خودداری کنند و همچنین برای تردد در شهر تهران از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/

احتمال آبگرفتگی معابر شهر تهران در پی بارش باران عصرگاهی

نظر شما