شناسهٔ خبر: 24088884 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تشییع پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در ساری

پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مرکز مازندران تشییع می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش رجانیوز به نقل از تسنیم، پیکرهای پاک و مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در مرکز استان تشییع می‌شود.
 
مراسم تشییع پیکر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه زهرا (س) در روز سه شنبه یکم اسفند ماه 96 از میدان شهدا به سمت امامزاده یحیی (ع) ساری تشییع می‌شود.
 
دو شهید فوق پس از تشییع در اداره کل اطلاعات مازندران و سه شهید دیگر برای تشییع و خاکسپاری به روستای سنگده در بخش دودانگه ساری انتقال داده می‌شود.
 
مراسم وداع با سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشا چهارشنبه دوم اسفندماه در حسینیه چهارده معصوم سنگده برگزار و پیکرهای مطهر این سه شهید گمنام ساعت 9 صبح پنجشنبه سوم اسفندماه از مقابل سپاه دودانگه تشییع و در گلزار شهدای روستای محمدآباد به خاک سپرده می‌شوند.
 
دو شهیدی که در اداره کل اطلاعات مازندران در ساری خاکسپاری می‌شوند، 25 و 20 ساله هستند که به ترتیب در عملیات رمضان شرق بصره و تک دشمن در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند.
 
سه شهید گمنام که در دودانگه تدفین می‌شوند، 26، 23 و 24 ساله هستند که به ترتیب در عملیات محرم منطقه شرهانی، عملیات رمضان منطقه شرق بصره و عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیدند.
 
مازندران در ایام فاطمیه امسال میزبان 12 شهید گمنام دوران دفاع مقدس بوده که پیکرهای پاک و مطهر این شهدا طی مراسمی در عصر دوشنبه سی ام بهمن ماه از طریق محور سوادکوه وارد مازندران می‌شود.
 
این شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه (س) در یکم اسفندماه در ساری مرکز مازندران تشییع و به شهرهای سیمرغ، قائم‌شهر، بابل و محمودآباد انتقال و خاکسپاری خواهند شد.

نظر شما