شناسهٔ خبر: 24084981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه استان ایلام:

ملت حمایت بی چون و چرای خود را از انقلاب و نظام اعلام کرد/ مسئولان برای حل مشکلات تلاش کنند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر اینکه مردم در ۲۲ بهمن حمایت بی چون و چرای خود را از انقلاب و نظام اعلام کردند، گفت: مسئولان در قبال مردم وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با تلاش بیشتر، مشکلات را حل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و پر شور مردم ایران اسلامی  در راهپیمایی 22 بهمن که به فرموده امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب 22 بهمنی تماشایی بود، گفت: همه قشرها و گرایش ها آمده بودند و برای تقویت نظام و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان و پاسخ به یاوه گویی های ترامپ در صحنه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم در 22 بهمن امسال حمایت بی چون و چرای خود را از انقلاب و نظام اعلام کردند، افزود: حضور حماسی مردم تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد و تبلیغی که دشمن برای نشان دادن نارضایتی مردم از نظام و انقلاب انجام داده بود را بی اثر  کرد و بر آن خط بطلان کشید.

شناخت مقام معظم رهبری از ملت بزرگ ایران

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه شناخت مقام معظم رهبری از ملت شریف و بزرگ بود که فرمودند 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود، اظهار کرد: دشمنان بدانند که نمی توانند در حرکت رو به جلو ایران اسلامی کوچک ترین جللی ایجاد کنند .

امام جمعه موقت ایلام با تاکید بر اینکه حضور پر شور مردم پایه های نظام را تقویت کرد، تصریح کرد: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به همگان ثابت کرد که نمی گذارند یاوه گویان خدشه ای در حرکت رو به جلو و عزم ملی ملت ایران وارد کنند.

مردم به نظام وفادارند

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: پیام دیگر حضور حماسی مردم این بود که به دنیا ثابت کردند نظام و انقلاب برای همه عزیز است و ملت انقلابی پشت سر رهبری حرکت می کند و به اصل نظام وفادارند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه مردم با تبعیض، فساد و ناعدالتی مخالف هستند، یادآور شد: مسئولان در قبال مردم وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با همت و تلاش بیشتر، مشکلات را حل و فصل کنند.

امام جمعه موقت ایلام به اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت به خوبی حساب خود را از اغتشاشگران جدا کردند و برای مقابله با آنها به صحنه آمدند.

تقدیر از حضور حماسی ملت انقلابی

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان گفت: حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام از حضور پر شور و حماسی ملت ایران و به ویژه مردم شریف استان که با شور خاصی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و حتی نوجوانانی که که پرچم به دست خود را فدایی رهبر می دانستند، سپاسگزاری و قدردانی می کند.

انتهای پیام

 

نظر شما