شناسهٔ خبر: 24083269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

برانکو باز هم به مسلمان بازی نمی‌دهد؟

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز پرسپولیس این طور خبر می‌دهند که مسلمان باز هم با نفرات ذخیره تمرین کرده و احتمالا نیمکت‌نشین خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

محسن مسلمان در برنامه نود برملا کرده بود که بازیکنان فیکس پرسپولیس از یک هفته قبل مشخص می‌شوند. در تمرینات تیم با نظر برانکو بازیکنان اصلی از ذخیره با پوشش کاور جدا می‌شوند. حالا در فاصله ۲۴ ساعت مانده به اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این طور به نظر می‌رسد که پروفسور تصمیم گرفته که باز هم محسن مسلمان را روی نیمکت بنشاند. مسلمان در چند مسابقه اخیر لیگ هم نیمکت‌نشین شده بود و حتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین نشد. اتفاقی که شائبه‌های زیادی را به وجود آورده بود. ولی با نمایش فوق‌العاده احمدزاده و امیری، دیگر نیمکت‌نشینی مهندس پرسپولیس خیلی به چشم نیامد. فرشاد در این دو مسابقه یک گل زد و یک پاس گل داد. وحید امیری هم دو پاس گل ارسال کرد.

حالا با توجه به تصاویر منتشر شده از تمرین امروز پرسپولیس، به نظر می‌رسد که مسلمان باز هم باید روی نیمکت بنشیند. در این تصاویر بازیکنانی مانند احمد نوراللهی و شایان مصلح و چند بازیکن جوان تیم که در بازی فردا احتمالا نیمکت‌نشین خواهند بود با کاور به تمرین پرداختند. ولی بازیکنان اصلی مانند جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، گادوین منشا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری کاوری بر تن نداشتند. محسن مسلمان هم جزو کاورپوشان بود که احتمال نیمکت‌نشینی‌اش را در اولین بازی آسیایی پرسپولیس افزایش داده است.

 

نظر شما