شناسهٔ خبر: 24081666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

علیپور به تیم ملی دعوت شد

مهاجم گلزن پرسپولیس امروز از سوی کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیپور عملکرد فوق العاده ای در پرسپولیس داشته است و تاکنون با 17 گل زده آقای گل رقابتهای لیگ برتر فوتبال  است. 

 درخشش علیپور باعث شده که کی روش این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند. گفته می شود مهدی خراطی از مسئولان فدراسیون فوتبال با باشگاه پرسپولیس تماس گرفته است و خواستار تصویر پاسپورت علی علیپور برای حضور در تیم ملی شد. خراطی عصر امروز هم در تماس با علیپور برنامه ریکاوری تیم ملی را به اطلاع او رساند و اعلام کرد به درخواست کی روش، مهاجم سرخپوشان پایتخت باید در اردوی تیم ملی حاضر شود. 

علیپور به تیم ملی دعوت شد

قرار بود موضوع دعوت علیپور به تیم ملی بعد از بازی با نسف قارشی به او اطلاع داده شود اما کی روش به فدراسیون فوتبال اعلام کرد این خبر را همین امروز به این بازیکن اطلاع داده شود تا او با روحیه بالا فردا برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. 

همکاری برانکو و پرسپولیس با تیم ملی در امر برگزاری اردوهای یک روزه ریکاوری به احتمال زیاد در این تصمیم کی روش بی تاثیر نبوده است. 

همسر علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس و آقای گل لیگ برتر هم با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود از دعوت این بازیکن به تیم ملی خبر داد. 

علیپور به تیم ملی دعوت شد

انتهای پیام/ 

مهاجم گلزن پرسپولیس به اردوی تیم ملی فراخوانده شد 

نظر شما