شناسهٔ خبر: 24081510 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع)

فلسطین «دغدغه اول جهان اسلام» است

شرکت کنندگان در نشست شورای مشورتی اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) با صدور بیانیه ای بر مسئله فلسطین به عنوان «دغدغه اول جهان اسلام» تاکید کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
نشست مشورتی اجلاس جهانی محبان اهل بیت (ع) کشتار و تجاوز به حقوق مسلمانان و رهبران آزادی خواه مسلمان در مناطق مختلف جهان را محکوم کرد.
در بیانیه پایانی نشست مشورتی اجلاس جهانی محبان اهل بیت (ع) که با حضور دکتر ولایتی در تهران برگزار شد، آمده است: اهتمام ویژه به مسئله فلسطین به عنوان دغدغه اول جهان اسلام، تقویت مقاومت اسلامی ، مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و سازماندهی مجدد اقدامات سیاسی، رسانه ای، فرهنگی و عملی در راستای آزادی قدس شریف ضروری است.
 
فلسطین «دغدغه اول جهان اسلام» است. 
این بیانیه همچنین بر توجه جدی کشورهای اسلامی به مسئله مبارزه با گروه ها و اندیشه های تکفیری – تروریستی به عنوان ابزار و اهرم فشار نظام سلطه در جهان اسلام برای پیشبرد طرح اسلام هراسی و اسلام ستیزی تاکید کرده است.

شرکت کنندگان در این نشست همچنین بر آگاه سازی ملل اسلامی در خصوص جنگ نرم و ضرورت تقویت روحیه استکبار ستیزی از طریق جلسات هم اندیشی اسلامی و استفاده از ظرفیت های مختلف در جهان اسلام تاکید کردند.

ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره جهانی محبان اهل بیت (ع) در تهران؛ شبکه سازی در راستای مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی در سراسر جهان و اهتمام ویژه به موضوع راهبردی «وحدت اسلامی» از دیگر بندهای بیانیه پایانی نشست مشورتی اجلاس جهانی محبان اهل بیت (ع) بود.
 
 نشست شورای مشورتی اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) صبح امروز با سخنرانی دکتر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی و حضور بیش از ۶۰ شخصیت جهانی در هتل انقلاب برگزار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما