شناسهٔ خبر: 24079886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گلستان خبر داد:

تدفین ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه های آزاد اسلامی گرگان و آزادشهر

خبرگزاری شبستان: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: هفته آینده چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه های آزاداسلامی واحد گرگان و آزادشهر تدفین می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام سیدعلی طاهری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گلستان، عصر امروز (23 بهمن) در نشست خبری گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام ۲۲ و ۱۹ ساله یکشنبه هفته آینده، 28 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و همچنین دو شهید گمنام نیز در 29 بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر تدفین می شوند.

 

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از دو شهید گمنام در دانشگاه آزاداسلامی گرگان انجام خواهد شد، افزود: در ایامی که مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، مراسم استقبال از این دو شهید بزرگوار در این دانشگاه انجام می شود.

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گلستان بیان کرد: در غروب روز شنبه 28 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان مراسم وداع با این شهدا برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در روز 29 به نیز مراسم تشییع دو شهید گمنام از محل بهداری سپاه تا امامزاده عبدالله گرگان تشییع و سپس با خودرو پیکر مطهر شهدا تا دادگستری استان آورده و از آنجا تا دانشگاه آزاد واحد گرگان تشییع و در محل دانشگاه تدفین می شوند.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاداسلامی سراسر کشور در گرگان، اظهار کرد: جامعه دانشگاه آزاد کشور مفتخر است که 60 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است که این یادواره نیز برای روز هفتم اسفندماه برنامه ریزی شده است.

 

وی گفت: حجت‌ الاسلام تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج کشور مهمان و سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

 

نظر شما