شناسهٔ خبر: 24070455 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نوشیدن جام زهر در مقابل آمریکا، جان ایران را می‌گیرد +فیلم

صفحه اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی با انتشار فیلمی از سخنرانی وی در 22 بهمن به روز رسانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز گذشته مراسم راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و سراسر کشور برگزار شد.

در کرمان سردار قاسم سلیمانی  در مراسم رسمی یوم‌الله22 بهمن،  حضور پیدا کرد و به  سخنرانی پرداخت. در همین زمینه صفحه اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی قسمت هایی از سخنرانی وی را در جمع مردم کرمان منتشر کرد.

در این سخنرانی سردار سلیمانی به صحبتهای برخی افراد مبنی بر اینکه امام خمینی (ره) با امضاء قطعنامه جنگ، جام زهر را نوشیدند و رهبر معظم انقلاب هم در مقابل برجام باید چنین کاری را انجام دهند، واکنش نشان داد و این طرز تفکر را غفلت بزرگی دانست.

سردار سلیمانی نوشت:
"این چه غفلت بزرگی است که بعضی‌ها بیان می‌کنند که همانطور که امام خمینی (ره) در قطعنامه جام زهر را نوشیدند، رهبرانقلاب هم در مقابل آمریکا باید جام زهر را بنوشند؟نوشیدن  جام زهر در مقابل آمریکا، جان  ایران را می‌گیرد."

در ادامه فیلم سخنرانی سردار سلیمانی را مشاهده می کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6435799/7558165?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما