شناسهٔ خبر: 24068274 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فیصل المقداد:

سرنوشت جنگنده اسرائیلی در انتظار متجاوزان به سوریه است

معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که سرنوشت کسانی‌که به این کشور تجاوز می‌کنند، مثل سرنوشت جنگنده اسرائیلی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، «فیصل المقداد» معاون وزیر خارجه سوریه متذکر شد، هر کسی که به سوریه تجاوز کند، سرنوشتش مانند جنگنده اسرائیلی خواهد بود.

المقداد که در مراسمی در سفارت ایران در دمشق به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ایراد سخنرانی می‌کرد، بر عزم قاطع سوریه بر شکست دادن دشمنانش تأکید کرد.

معاون وزیر خارجه سوریه گفت: «دستاوردی که ارتش سوریه با ساقط کردن جنگنده اسرائیلی محقق کرد، نشانه‌ای بر بازگشت سوریه و تصمیمش برای غلبه‌ کردن بر دشمنانش است.»

وی از«حمایت ایران از سوریه در مقابله با تجاوز دشمن تروریست و بیگانگان و همچنین سرنگون کردن طرح آمریکایی- صهیونیستی برای تعیین قدس به عنوان پایتخت اسرائیل» قدردانی کرد و اظهار داشت، طرح اخوت میان ایران و سوریه پایدار بوده و ریشه در فرهنگ و تمدن دو ملت دارد.

صبح شنبه رژیم صهیونیستی مدعی شد یک پهپاد ایرانی از سوریه وارد بلندی‌های جولان اشغالی شده و هدف یک بالگرد اسرائیلی قرار گرفته است. در پی این حادثه، جنگنده‌های اسرائیلی با ورود به حریم هوایی سوریه، مناطقی را هدف قرار دادند که در جریان این عملیات یک جنگنده این رژیم هدف پدافند هوایی ارتش سوریه قرار گرفت و ساقط شد.

نظر شما