شناسهٔ خبر: 24056971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل روابط‌ عمومی شورای نگهبان:

دلقکان سیاسی حربه‌‌ها چیدند تا امروز جشن بهار 40 سالگی ملت ایران را نبینند/ رسانه‌های ضدانقلاب مردانگی دارند حضور امروز مردم را نشان دهند

مدیرکل روابط‌ عمومی شورای نگهبان با اشاره به اینکه دلقکان سیاسی حربه‌‌ها چیدند تا امروز جشن بهار 40 سالگی ملت ایران را نبینند، گفت: رسانه‌های ضدانقلاب مردانگی دارند حضور امروز مردم را نشان دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران، علیرضا رضازاده ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم غیور و ولایت‌مدار پاکدشت اظهار داشت: شهر پاکدشت با اهدای 460 شهید دفاع مقدس و 62 شهید مدافع حرم انقلابی بودن خود را اثبات کرده است.

وی اضافه کرد: ملت غیور ایران، دشمنان با چیدن حیله‌ها و نیرنگ‌ها بنا کرده بودند که امروز این حضور ایجاد نشود؛ دلقک‌های سیاسی، سرسپردگان استکبار تلاش کردند که امروز میادین انقلاب حضور پرشور شما را نبیند.

مدیرکل روابط‌ عمومی شورای نگهبان عنوان کرد: در این روزها به کرات، دلقکان استکبار در رسانه‌های ضدانقلاب به هر حربه‌ای متوسل شدند تا امروز این حضور را شاهد نباشند؛ اما شما با این حضور تماشایی خود ضد سخنان آن‌ها را بیان و اثبات کردید؛ درود بر ملت انقلابی ایران و شما مردم غیرتمند پاکدشت.

رضازاده تبیین کرد: اگر این دلقکان و سرسپردگان استکبار وجود دارند حضور بی‌نظیر شما را در رسانه‌های خود انعکاس دهند؛ از شب گذشته با انتشار شایعاتی سعی داشتند تا از حضور میلیونی شما جلوگیری کنند، درود بر شما ملتی که تمام معادلات آن‌ها را امروز با این مشت‌های گره‌ کرده برهم زدید.

وی، خطاب به رسانه‌های ضد انقلاب افزود: اگر مردانگی دارید تصاویر حضور ملت شهیدپرور را پوشش دهید تا ببینید این ملت همیشه پشت انقلاب خواهند ماند؛ انقلاب اسلامی ایران امروز 39 سالگی خود را طی کرد و در بهار 40 سالگی قرار گرفت.

مدیرکل روابط‌ عمومی شورای نگهبان یادآور شد: به برکت خون شهدا، 39 سال انقلاب را، در تحریم‌ها، جنگ‌ها و به‌روزترین روش‌های براندازی که دشمنان برای ما نقشه کشیده بودند تنها نگذاشتیم؛ این حیله‌ها آن‌قدر زیرکانه طرح‌ریزی‌ شده بود که هر کشور و نظام سیاسی را می‌توانست از پای دربیاورد، اما این انقلاب به برکت حضور شما ملت ولایی و شهیدپرور قوی‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رضازاده متذکر شد: گذر از ده‌ها فتنه و آشوب‌هایی چون فتنه سال 78، 88 و اغتشاشات اخیر بسیار سخت بود، اما شما آن‌قدر هوشمندانه عمل کردید که در اغتشاشات اخیر قبل از سخنرانی و اشاره مقام معظم رهبری دشمن‌شناسی کرده و فتنه را سریعاً جمع کردید تا جایی که مورد خطاب و دعای بی‌نظیر حضرت آقا قرار گرفتید، آنجا که فرمودند، ملت ایران، خدا از شما راضی باشد.

وی تأکید کرد: پیروزی‌های مکرر مسلمین از جمله نابودی داعش که به اعتراف ترامپ در دوره انتخابات مولود کثیف اوباما و هیلاری کلینتون است و اکنون خود از آن‌ها حمایت می‌کند در سوریه و عراق برای مقابله با ایران اسلامی وجود آمد.

مدیرکل روابط‌ عمومی شورای نگهبان افزود: این پیروزی‌ها با منویات راهبردی امیر قافله صبر و بصیرت، رهبر معظم انقلاب به وجود آمد؛ امروز عقبه فکری انقلاب تا دریای مدیترانه پیش رفته است؛ این را من نمی‌گویم، نظریه‌پردازهای غربی و عربی می‌گویند.

رضازاده افزود: دشمنان حیله‌ها چیدند تا امروز ما سرپا نباشیم، اما ببینید نه‌ تنها انقلاب اسلامی به برکت حضور شما در بهار 40 سالگی خود قرار گرفته، بلکه ایران قدرت اول در منطقه است.

مدیرکل روابط‌ عمومی شورای نگهبان افزود: امروز به فضل خدا، ایران قدرت اول منطقه است و این‌چنین بالغ‌ بر 30 میلیون نفر در اربعین پای پیاده به زیارت امام حسین (ع) می‌روند؛ الکساندر دوگین نظریه‌پرداز معروف روسی که مسیحی ارتدوکس و به عقل پوتین معروف است، می‌گوید که تجمع شیعیان در اربعین سرنوشت جهان را عوض می‌کند.

رضازاده گفت: ملت با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، من هم می‌توانم انتقاد کنم، مسؤولان باید به‌ درستی انجام‌ وظیفه کرده و حق ملت را ادا کنند، اما همه بدانیم امروز همه سوار یک کشتی هستیم و باید همه باهم در هم‌دلی و یک‌رنگی این کشتی را مقصد نهایی برسانیم، چراکه اداره کشور کار سختی است.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر میلیاردها دلار از سوی کشورهای سلطنت‌طلب موروثی که با طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی هزینه شد تا ما بهار 40 سالگی انقلاب را نبینیم، اما با بصیرت شما مردم و محوریت رهبر معظم انقلاب امروز همه در کنار هم سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌ایم.

مدیرکل روابط‌ عمومی شورای نگهبان افزود: سقوط روز گذشته هواپیمای اف 16 رژیم صهیونیستی توسط پدافند سوریه نمادی از سقوط نقشه‌های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در منطقه است.

رضازاده گفت: ملت ایران تصور کنید اگر 40 سال گذشته امام عصر (عج) ظهور می‌کردند چه آمادگی برای پذیرش ایشان بود و امروز با این قدرت چه آمادگی برای ظهور ایشان است؛ امروز بعد از گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی، آمادگی در سطح منطقه و جهان برای ظهور با محوریت نظام اسلامی به‌ شدت افزایش یافته است.

وی افزود: ما به آمریکا اعتماد نداریم، آمریکا ذاتش گرگ است؛ ما هیچ‌گاه انقلاب‌مان را تنها نخواهیم گذاشت و بر سر عهد و پیمان خود خواهیم ماند و ان‌شاءالله این انقلاب را به محوریت رهبر معظم انقلاب به امام عصر (عج) تحویل خواهیم داد.

مدیرکل روابط‌ عمومی شورای نگهبان در پایان به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، بنده می‌دانم خدای متعال اراده فرموده که این ملت به عالی‌ترین درجات درخور یک ملت به فضل و یاری خداوند متعال برسد.

انتهای پیام/ذ

برچسب‌ها:

نظر شما