شناسهٔ خبر: 24054959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مردم نگارستان ایران بار دیگر حماسه آفریدند؛

انقلاب تماشایی در گلستان + تصاویر و فیلم

مردم گلستان؛ انقلابی به پا کردند از جنس 57 که نسل های انقلاب در یک صف و یکصدا شعار مرگ بر استکبار سردادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، مردم ولایت مدار و انقلابی دارالمومنین از ساعات اولیه صبح خود را به ابتدای مسیر راهپیمایی می رساندندتا از صف اول جا نمانند.

امروز  طلیعه فجری دیگر رقم خورد و مردم باردیگر نشان دادند انقلاب خمینی کبیرازجنس مردم بود .

photo ۲۰۱۸ ۰۲ ۱۱ ۱۳ ۴۰ ۱۶

امروز پیرزن 70 ساله عصا زنان خود را در جمعیت  رسانده بود، عصایش ستون انقلاب بود و دامانش شهید پرور  به نظر می رسید که دینش را به انقلاب ادا کرده باشد اما گفت جانم را به انقلاب تقدیم نکرده ام هنوز دین به گردن دارم . دین شهدایی که خود را جلوی گلوله های دشمن می اندازند .

این بانو به شهدای مدافع حرم هم که از رویش های انقلاب هستند فراموش نمی کند و می گوید: ما برای برای اسلام انقلاب کردیم، و شهدای مدافع حرم هم برای برای اسلام و دفاع از حرم رفته اند، ما مدیون همه شهدا هستیم .

جمعیت همچنان اضافه می شود، می گویند نان و معیشت را به حساب سومدیریت دولتمردان می گذاریم نه انقلاب و نظام، مسئولان انقلابی که باشند، ریل انقلاب در مسیر خود قرار می گیرد .

gorgan 22 bahman 33

39 سال انقلاب را با عزت نگه داشتیم، با فساد تا اخرین لحظه مبارزه می کینم اما دست از انقلابی گری برنمی داریم.اینها از زبان نوجوان و جوانان گرگانی  گفته می شود، جوانی که نه امام راحل را دیده و نه وحشت جنگ را درک کرده اما بیان می کنند که امنیت را مدیون پیروزی انقلابند .

جمعیت که به میدان شهرداری می رسد شعارهای "مرگ بر مفسد اقتصادی" هم سرداده می شود و مردم یک صدا با رمگ بر فتنه گران آن را همراه می کنند چرا که می دانند دشمن امروز اقتصاد را نشانه گرفته است و مدیران مفسد هم یکی از عاملان آنان هستند .

gorgan 22 bahman 6

انتهای خیابان شهداست اما ابتدای جمعیت را نمی توان دید، مدافعان انقلاب خیابان شهدا را می پیمایند تا جای خود را در قدمگاه شهدا بگذارند تا صیانت از انقلاب را تمرین کنند و بگویند که  انقلابخمینی همواره ایستاده است .

براستی امروز، روز عزای دشمنان است  که با هزاران هزار دوربین آن را رصد می کننند  اما با قلب های پر از غضب و نفرت حتی اجازه پخش گوشه هایی از آن  را در کشورهایشان نمی دهند که مبادا آزادمردی ایرانیان مسلمان در جان مردمان آنان رخنه کنندغافل از انکه انقلاب خمینی کبیر سالهاست که به جهانیان صادر شده است .

gorgan 22 bahman 8

انقلاب اسلامی ایران وارد چهل سالگی خود شد و در روز پیروزی انقلاب، 22 بهمنی تماشایی را به خود دید.اینجا گرگان سال 1396، امریکا و دشمنان ببینند نسل های انقلاب در کنار ایستاده اند.

آری؛ امروز یک ملت در گلستان با گام های استوار و مشت های گره کرده شعار "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ براستکبار" سر دادند تا به همه مستکبران جهان اعلام کنند، انقلاب اسلامی ایران همواره سربلند و باصلابت خواهند ماند .

ثمره شیرین انقلاب امام در کام کودکان این ملت

همه پیر و جوانی که برای تولد چهل سالگی انقلابشان از سوی امام و شهدای انقلاب دعوت شده بودند به پاس قدر دانی از آنان سعی کردند خانوادگی و به طور دسته جمع در این جشن ملی شرکت کنند.

hkn hkn4

شور و اشتیاقشان به حدی بود که همه از لحظه خروج از منزل پرچمشان را در دست برافراشتند و  شعار وحدت سر دادند و مسیر را می پیمودند.

زنان و مردانی که بعد از چهل سال همچنان پای آرمانهای انقلابیشان ایستادند و  این ایستادگی حتی با کمرهای خمیده همچنان ادامه دارد اما کمرشان هرچند خمیده است اما پرچم را همچنان سربلند در دستان خود نگه می دارند.

خمیده۲

کودکانی که امروز ثمره انقلابی که پدران و پدربزرگ هایشان در چهل سال پیش کرده بودند را چشیدند.

رویشهای انقلابی که به امام و شهدا گفتند آرام و خیالتان جمع باشد اگرچه شاید امروز کسانی خسته از قطار انقلاب پیاده شدند اما ما همچنان انقلابی می مانیم و تا رساندن به انقلاب مهدوی آرام نمی گیریم.

قدر۱

امروز سربازانی خفته در گهواره همانند سربازان خمینی در سال ۴۲ که انقلاب اسلامی را بوجود آوردند قرار است کاری عظیم تر کنند و حافظ این نهضت عظیم باشند.

 روزی در تاریخ این مملکت که مردم آن هم زمان آن را  به روز امیدواری و ناامیدی، روز جشن و عزا تبدیل می کنند. امید برای همه مجاهدان و آزادمردان و ناامیدی برای بدخواهان و دشمنان ملت،جشن برای صاحبان انقلاب و رهروان راه امام و شهدا و عزا برای کسانی که از ملت و امام این امت سیلی خورده بودند.

تجلی حماسه حضور مردم ترکمن صحرا در راهپیمایی 22 بهمن

پیروزی انقلاب اسلامی ایران به منزله رخدادی عظیم در تاریخ معاصر شناخته می شود، به گونه ای که بسیاری از تحلیلگران، دولتمردان آمریکایی و اروپایی در خاطرات خود از آن به عنوان تحولی بزرگ در جهان یاده کرده اند.

رهبری بی بدیل امام خمینی(ره) و سپس مقام معظم رهبری طی 4 دهه گذشته هوشمندانه، تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کردند و مردم با روشنگری علما و روحانیون در صحنه حضور پیدا کردند و اجازه نداند دشمنان اسلام و ایران کمترین آسیبی به انقلاب اسلامی وارد کنند.

انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و از همان ابتدا تاکنون مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و راهپیمایی روز 22 بهمن تجلی حضور میلیونی مردم و پایبندی به اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

ملت ایران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی حضوری فعال و منسجم داشته و بارها با حضور به موقع خود تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

امسال نیز آق قلایی های همانند سال های گذشته با وحدت و یکدلی، همه و همه با وحدت و یکپارچگی به میدان آمدند تا سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب را جشن بگیرند و با مشت‌های گره‌کرده شعارهای ضد استکبار خود را سر دادند.

آنچه در میان اقشار مختلف جمعیت بیشتر به چشم می‌آید رقص زیبای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران است که در دستان پرمهر زنان و مردان خودنمایی می‌کند.

اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون خون شهداء و رهبری هستیم

امانگلدی ضمیر، فرماندار آق قلا در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهر آق قلا ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافعین حریم امنیت کشور عزیزمان را گرامی داشت.

فرماندار آق قلا ایام الله دهه مبارک فجر را به برکت یک عمر جهاد امام راحل(ره) و تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی خواند و افزود : عزت ،اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون خون شهداء و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هستیم.

امانگلدی ضمیر از حضور مردم منطقه در تمامی مناسبتها که یار و یاور و پشتیبانی نظام هستند و به ندای رهبر فرزانه انقلاب همیشه لبیک گفته اند،تشکر و قدردانی کرد و گفت :احسن بر شما مردم شریف در شهرستان وحدت بخش و مرز نشین شهرستان آق قلا که همراه با علماء و روحانیون تشیع و تسنن منطقه و همه اقشار مختلف باعث شدید 22 بهمن امسال باشکوه تر از گذشته برگزار شود و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان آق قلا با این حضور پرشور رقم بزنید.

فرماندار آق قلا حرکت و جنبش امام خمینی(ره) در سال 42 را به همت و اراده ملت خواند و تصریک کرد : این حرکت و جنبش باعث شد انقلابی ماندگار در تاریخ ثبت شود و یوم الله 22 بهمن، هشت سال دفاع مقدس، پشت سرگذاشتن تحریم ها، برجام و همچنین اغتشاشات اخیر بدخواهان انقلاب اسلامی، نشان از اراده و حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل دسیسه ها و توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و پشتیبانی ملت از دولتمردان و مقام معظم رهبری است.

ضمیر با بیان اینکه دولت دوازدهم به دنبال ایجاد رفاه بیشتر برای مردم و اشتغال پایدار برای جوانان است از همه آحاد جامعه خواست با همدلی و همکاری در کاهش آسیب های اجتماعی و اشتغالزائی پایدار، یاری‌گر مسئولین شهرستان باشند.

شور و شوق حضور در راهپیمایی 22 بهمن بندرترکمن

راهپیمایی 22 بهمن امسال یه تفاوتی با سالهای قبل داشت،علاوه بر حضور پر شمار مردم همیشه در صحنه،شور و شعف مردم بیشتر از هر سالی بود.

مردم آمدند تا ثابت کنند هنوز پایند انقلاب و ارزشهای انقلابی خود هستند و هنوزم گوش به فرمان رهبری و ولایت فقیه خود بوده و خواهند ماند.

حضور در راهپیمایی22بهمن حمایت قاطع مردم از انقلاب است/اتحاد ملت موجب خنثی سازی توطئه های دشمن است

حاج عبدالحی آخوند میرزا علی امام جمعه آق قلا در مراسم باشکوه راهپیمایی غرور آفرین 22بهمن در بندرترکمن با اشاره به حضور پرافتخار ملت ایران در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اتحاد مثال زدنی ملت همواره موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود:انقلاب اسلامی یکی از ماندگارترین انقلابهای جهان شد و این به واسطه اتحاد و انسجام ملت ایران انجام شد لذا آمریکا و ایادی وابسته همواره از وحدت و اتحاد ملت ایران در هراس است و برای صدمه زدن به این اتحاد در تلاش هستند.

امام جمعه اهل سنت آق قلا تصریح کرد:حضور باشکوه ملت در راهپیمایی 22بهمن نشان داد که مردم همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و برای حفظ انقلاب خود تلاش می کنند.

حاج آخوند میرزاعلی خاطر نشان کرد: حضور مردم همیشه در صحنه نشان از حمایت قاطع آنان از انقلاب اسلامی است چرا که این انقلاب برای مردم ما آرامش و امنیت را به ارمغان آورده است. 

وی اذعان داشت:ما همواره با قدردانی از این نعمات، پشتیبان انقلاب و رهبری هستیم و بیزاری و تنفر خود را بار دیگر از دشمنان انقلاب و مسلمانان نشان می دهیم.

سخنران ویژه راهپیمایی 22بهمن بندرترکمن تاکید کرد: شرکت در این راهپیمایی تجدید میثاق محکمی با آرمانهای امام راحل و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

خروش ولایتمداران علی آباد کتول در جشن 40 سالگی انقلاب

مراسم راهپیمایی 22 بهمن همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از مقابل مسجد محمدیه تا میدان ولایت علی آباد کتول برگزار شد و مردم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر با ارمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی میثاق بسته و پشتیبانی خود از مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

این حضور به پاس 40 سال عزت و افتخاری است که بعد از خروش مردم به رهبری امام خمینی (ره) مقابل رژیم پهلوی به ایرانیان داده شد.

 22bahman961

22bahman961

مردم همیشه در صحنه بندرگز امروز پرشور تر از هر سال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

صبح امروز مردم انقلابی ولایت مدار شهرستان بندرگز همراه با مسوولان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مسیر پمپ بنزین تا مزار شهدای گمنام بندرگز را پیمودند.

مردم بندرگز بار دیگر با حضوری  پرشور تر نسبت به سال قبل نشان دادند که همچنان پای عهدشان به انقلاب ایستاده اند و به فتنه گران و فتنه اندازان اجازه نمی دهند نظام این کشور را خدشه دار کنند 

enqelabbandargaz23908729359 1

enqelabbandargaz23908729359 1

حضور بیش از 12 هزار نفری مردم کلاله در راهپمایی 22 بهمن

همانطورکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند، حضور مردم شهرستان کلاله همچون دیگر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن تماشایی بود.

kalalekhabar_ir_10.jpg

kalalekhabar_ir_17.jpg

خدمات ارزنده‌ انقلاب اسلامی ایران در قیاس با رژیم طاغوت قابل مقایسه نیست

 امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه شهرستان کلاله با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب گفت: شاخص های توسعه ای ایران اسلامی با قبل از پیروزی انقلاب قابل قیاس نیست و امروزه با پیشرفت در زمینه نانوتکنولوژی و نظامی یکی از قدرت برتر جهان اسلام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بیان کرد: مرور تاریخ ایران پس از انقلاب اسلامی نشان می دهد هر کجا که وحدت و انسجام ملی پررنگ و همدلی مردم و مسئولان برقرار بوده، کشتی انقلاب توانسته است با عبور از همه موانع، خط سیر و اعتلای خود را بپیماید.

حسین پور عنوان کرد:رمز و موفقیت پیروزی و بقای انقلاب اسلامی، وحدت کلمه ، اتحاد جریان های سیاسی و مذاهب مختلف، معنویت جوانان انقلابی و حضور مردم همیشه در صحنه بوده است.

xemdad 1

وی با تاکید بر اینکه دست خدا با ملت ایران است، تصریح کرد: هم اکنون ایران اسلامی به تبعیت از فرامین امام راحل و پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت که با اقتدار و عزت راه و مسیر امام (ره) را در پیش گرفته اند، به دستاوردهای شگفت انگیزی در بخش های مختلف دست پیدا کرده است که دشمنان دیگر توان مقابله با این کشور را ندارند.

حسین پور افزود: با گذشت سی و نه سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز ایران اسلامی از چنان امنیت، اقتدار، عزت، عظمت، توانمندی و بازدارندگی دفاعی در عرصه های مختلف برخوردار است که به ابرقدرتهای جهان که چندین برابر ایران بودجه نظامی دارند اجازه نمی‌دهد هیچ تصور برای تعدی به این کشور داشته باشند و همه این‌ها در سایه انقلاب اسلامی محقق شده است.


وی با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در حوزه علمی و فن آوری گفت: برای درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی در حوزه علمی و فن آوری، توجه به وضعیت ایران بعنوان رتبه اول جهش علمی و رتبه 16 تولید علم ایران در دنیا موید این امر است.

وی یادآور شد: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که ایران قبل از انقلاب با ایران بعد از انقلاب تفاوت فاحشی را در زمینه‌های مختلف نظامی و دفاعی دارد که مرهون تلاش نخبگان ایرانی و صبر و استقامت ملت ایران و رهنمودهای مقتدرانه رهبر معظم انقلاب بوده است.
حسین پور بیان کرد:اکنون ایران از نظر اقتدار دفاعی در جایگاهی قرار گرفته است که در معادلات نظامی منطقه و در حفظ ثبات و امنیت یک وزنه مهم به‌شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به امنیت پایدار و پیشرفت‌های نظامی ایران اسلامی گفت: در واقع قدرت نظامی دفاعی ایران، نه تنها از عوامل بسیار مهم در تأمین امنیت ملی کشور است، بلکه دستاوردهای این حوزه معادله قدرت در منطقه را نیز به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داده است.

این مقام مسئول متذکر شد: به برکت انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیار ارزنده‌ای اعم از آسفالت،آب و برق و غیره در مناطق محروم روستایی و مرزی ارائه شده است که در مقایسه با رژیم طاغوت اصلاً قابل مقایسه نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به تعداد معدود پزشکان ایرانی اوایل انقلاب خاطرنشان کرد: 160 هزار پزشک ایران اسلامی حال حاضر کشور و رشد قریب به 100 درصدی سواد آموزی ملت ایران در مقایسه با میزان سوادآموزی 40 درصدی ایرانیان قبل از پیروزی انقلاب را می توان یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نام برد.

وی با توجه به اینکه تولید ناخالص ملی یکی از شاخص های پیشرفت کشور است یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی ایران 200میلیارد دلار تولیدناخالص ملی اوایل انقلاب به 550 میلیارد دلار رسیده است.

خروش تماشایی مردم انقلابی کردکوی در جشن انقلاب

به پاس ۳۹ سال عزتی که انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم ولایتمدار ایران هدیه کرد، امروز مردم ولایتمدار شهرستان کردکوی بار دیگر به صحنه آمدند تا با فریاد انزجاز از استکبار و یاوه گویان مستکبر ، شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را سر دهند.

باید قدر پیوند دین و سیاست را بدانیم/ مردم به فرمان رهبر 22 بهمن تماشایی ساختند

استاندار گلستان امروز در راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان گنبدکاووس گفت: ما باید قدر انقلاب اسلامی که انقلابی معنوی و ارتباط دهنده دین و سیاست است بدانیم و امروز دیدیم مردم ما به فرمان رهبر عزیزمان 22 بهمن تماشایی را رقم زدند.

سید مناف هاشمی اذعان کرد: در انقلاب اسلامی ما عوامل زیادی موثر بود که با رهبری بزرگ الهی و یاری مردم به ثمر نشست و چون کوثری است ادامه داد که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی الهی ، مردمی و مجاهدت و رهبری را وجه متمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها برشمرد و حاکمیت الهی بزرگترین ویژگی آن است.

دشمن از وحدت و امنیت ما در هراس است

استاندار گلستان دلیل هراس دشمنان از ایران و انقلاب اسلامی را قدرت امنیتی دانست و افزود این امنیت نشات گرفته از وحدتی است که در سایه مرجع عالیقدر، ولایت فقیه، مقام معظم رهبری است که ادامه دهندۀ راه امام راحل هستند.

وی بعد فرهنگی و مذهبی انقلاب اسلامی را نیز بسیار مهم عنوان کرد و گفت: دشمنان به این مسئله پی برده اند و درصدد براندازی نظام با ایجاد شکاف در این بخش ها هستند چرا که انقلاب ما قدرت های پوشالی را تحقیر کرد و می بینیم امروز جمله ای را که ابتدای انقلاب یک سید بزرگوار و روحانی می گوید " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" هنوز پس از39 سال بر زبان ملت جاری است و روز به روز نهادینه تر می شود و این نشان از معنوی بودن پابرجایی و پایداری انقلاب ماست.

عزت ملت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سیدمناف هاشمی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی، اقتصادی، علمی و استراتژیک و به ویژه نظامی تصریح کرد: سرنگونی رژیم منحوس پهلوی به عنوان عامل استکبار در منطقه، حرکت به سوی خودکفایی اقتصادی و رهایی از وابستگی ها به غرب، رشدعلمی کشور با شکست آپارتاید غرب ، دستاوردهای موشکی و هسته ای نشان از آن دارد که همچنان عزم ملت ایران پس از 39 سال وجود دارد و باید به تبدیل شدن به قدرت منطقه ای افتخار کنیم و این قدرت به وجود آمده همه معادلات ابرقدرت های را دچار چالش کرده است.

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهدایی که برای این انقلاب خون پاک خود را نثار کردند گفت:عزت بزرگترین دستاورد انقلاب برای ملت و احیای قدرت جهان اسلام و همگرایی بین ملت های اسلامی از دستاوردهای منطقه ای و جهانی انقلاب اسلامی است.

استاندار گلستان همچنین به برخی سیاست های دولت در راستای تحقق بیشتر این دستاوردها از جمله توجه به مناطق محروم و اولویت مناطق مرزی در سال تولید و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : این مسیر خودکفایی باید ادامه داشته باشد تا وابستگی ها را کاهش داد.

در کشور ما جایی برای منافقین و معاندین وجود ندارد

هاشمی در ادامه گفت: بسترسازی جهت آبادانی کشور، اولویت بخشی به مناطق محروم نیز دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در زمان قبل از انقلاب کمتروستایی داشتیم که از نعمت آب ، برق و گاز برخوردار باشند اما امروز به برکت انقلاب بسیاری از روستاهها از این نعمات برخوردارند.

وس خاطر نشان کرد: با توجه به تمام این دستاوردها که در زمان تحریم، دفاع مقدس و سازندگی و بعد از آن و خون شهیدان و مجاهدت ها فراهم شده است باید قدر دان باشیم و به معاندین اجازه نخواهیم داد تا شکافی در این مسیر به وجود بیاورند و باید امنیتی که داریم را حفظ کنیم، و با اتحاد بیشتر بین مردم و مسئولین برای افزایش و تقویت دستاوردهای نظام تلاش کرده و می گوییم در کشور ما جایی برای منافقین و معاندین وجود ندارد.

حضور پرشور حماسه‌سازان 12 دی گالیکش در جشن چهلمین بهار انقلاب اسلامی

بار دیگر 22 بهمن سالگرد انقلاب اسلامی فرارسید و مردم خونگرم ایران اسلامی یک‌بار دیگر تجلی وحدت و انسجام اسلامی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

شیر مردان و شیر زنان گالیکشی بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اعلام کردند باگذشت 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به‌مانند مردان این دیار در واقعه 12 دی‌ماه سال 57 کماکان در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور پرشور و شعوری دارند.

nilkooh2877 1

nilkooh2877 1

nilkooh2878 1

این راهپیمایی رأس ساعت 10 از ابتدای خیابان گلزار شهدا گالیکش آغاز و تا پارک لاله‌های انقلاب این شهر و گلزار شهدای گمنام شهرستان گالیکش ادامه داشت.

سخنرانی این مراسم را حجت‌الاسلام سید «محمد دلبری» امام‌جمعه شهرستان گالیکش عهده‌دار بود و قطعنامه پایانی نیز توسط «ولی‌الله شاکری» قرائت شد.

در پایان مراسم نیز پرچم اسراییل و آمریکا و آدمک‌های ترامپ و نتانیاهو به آتش کشیده شد.

مردم و مسئولین در پایان مراسم بر سر مزار شهدای گمنام شهرستان گالیکش حاضر و با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

همچنین مسئولین در مسابقه دارتی که صفحه آن تا تصویر شخصیت‌هایی همچون شاه خائن ایران، نتانیاهو، ترامپ و حکام خائن آل سعود طراحی‌شده بود شرکت کردند.

ابتدای این مراسم برخی از شهروندان در جشن پایکوبی همراه با نواختن ساز قوم بلوچ شرکت کردند.

جمعیت شرکت‌کننده در این مراسم قریب 15 هزار نفر تخمین زده می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما