شناسهٔ خبر: 24053701 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکوه حضور 96 / خدا محوری ، اتحاد مردم و رهبری هوشمندانه عامل پیروزی انقلاب + عکس

خبرگزاری صداوسیما

خدامحوری ، اسلام گرایی، مشارکت و اتحاد مردم و نقش امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت مسیر انقلاب و ایجاد وحدت از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران است .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  حسین مظفر ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راهپیماییان گفت : انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن و پایان حاکمیت مکاتب منحط غربی در ایران بود آن هم در زمانی که  کشور از ابعاد گوناگون تحت سیطره استکبار و استعمار قرار داشت .
مظفر با یادآوری تلاش های حضرت امام خمینی (ره)در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: :هرچند جنگ تحمیلی و تحریم ها و تهدیدها، بسیاری از زمینه های پیشرفت همه جانبه کشور را کاهش داد اما ایران اسلامی با قدرت و اقتدار و به برکت وجود جوانان امروز در تمام زمینه ها بخصوص فناوری های نوین هسته ای جزء 10 کشور برتر جهان است .
در پایان مراسم راهپیمایی22 بهمن ، شرکت کنندگان با قرائت قطعنامه ای در هفت بند اعلام کردند ضمن تجدید میثاق خلل ناپذیر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، روحیه انقلابی خود را حفظ و در راه تبعیت و عمل به رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان میراث جاودان امام خمینی (ره) اهتمام دارند .
تاکید برحفظ دستاوردها و ارزش های نظام بخصوص در عرصه علم و فناوری و صنایع نظامی و موشکی ، مقابله با فرصت های حضور و رخنه دشمن در عرصه منطقه ای و فرامنطقه ای در فضای مجازی با بهره گیری از شبکه اینترنت ملی برای حفظ مصالح ومنافع و امنیت ملی ، تلاش بر بهبود شرایط اقتصادی مردم  و پاسخگویی صادقانه دولت به مردم از دیگر مفاد این قطعنامه بود .
شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن سمنان همچنین ابراز خشم و نفرت از بد عهدی شیطان بزرگ در اجرای تعهدات خود در برجام،  امریکای جنایتکار را دشمن نخست ملت ایران اعلام کردند و از مسوولان نظام اتخاذ مواضع قاطعانه و شجاعانه تلاش برای احقاق حقوق هسه ای و اجرای کامل برجام از سوی امریکا را خواستار شدند .
اعلام حمایت همه جانبه از وحدت و اتحاد جهان اسلام از جنبش های آزادیبخش ، بخصوص ملت مظلوم فلسطین و محکومیت امریکا به علت به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی از دیگر مفاد قطعنامه امروز بود .
شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن ضمن هشدار در خصوص پذیرش قراردادها و معاهدات زمینه ساز نفوذ دشمن و کاهش دهنده اثر گذاری نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه ، بر لزوم جلوگیری از نفوذ دشمن با توسعه سیاسی، تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از بی حجابی و آسیب های اجتماعی در جامعه تاکید کردند.
تکریم شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایثارگران جانبازان و خانواده شهدا به عنوان وظیفه همیشگی آحاد ملت ایران و ترویج هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر موضوعات قطعنامه بود.
 
شکوه حضور 96 / خدا محوری ، اتحاد مردم و رهبری هوشمندانه عامل پیروزی انقلاب + عکس شکوه حضور 96 / خدا محوری ، اتحاد مردم و رهبری هوشمندانه عامل پیروزی انقلاب + عکس شکوه حضور 96 / خدا محوری ، اتحاد مردم و رهبری هوشمندانه عامل پیروزی انقلاب + عکس شکوه حضور 96 / خدا محوری ، اتحاد مردم و رهبری هوشمندانه عامل پیروزی انقلاب + عکس

نظر شما