شناسهٔ خبر: 24052221 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه/

ضرغامی: مردم ایران به برکت انقلاب از آزادی برخوردارند

نمایندگی البرز

رئیس پیشین صدا و سیما داعش را چهره بدون روتوش آمریکا عنوان و اعلام کرد: داعش قبل از شکست در صحنه نبرد در ایدئولوژی و در برابر منطق عظیم ملت ایران شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عزت‌الله ضرغامی در مراسم سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کرج که امروز یکشنبه (22 بهمن ) برگزار شد گفت: مردم ایران برای حفظ و تداوم این انقلاب بهای سنگینی پرداخت کرده‌اند، بنابراین این انقلاب برای مردم است و با تمام وجود پای آن ایستاده‌اند.

ضرغامی افزود: دشمنان انقلاب سعی دارند با استفاده از فضای مجازی القا کنند که مردم از انقلاب خسته شده‌اند، اما جمعیت کثیر امسال نسبت به سال‌های قبل پرشورتر شده است.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که علی‌رغم همه مشکلات و محدودیت‌ها مردم بر حمایت خود از نظام استوار هستند، این حضور ذخیره‌ای برای آخرت خواهد بود.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با بیان اینکه امروز جوانان کشور زیر بمباران اطلاعاتی دشمن قرار دارند تصریح کرد: در این مدت فشارهایی به انقلاب وارد شد که هر کدام می‌توانست هر انقلابی را نابود کند، اما این فشارها نه تنها باعث شکست ملت ما نشد بلکه تقویت مردم را به دنبال داشت.

ضرغامی افزود: امروز پس از 40 سال در دنیا دو جریان را شاهد هستیم، جبهه استکبار به رهبری آمریکا و جبهه مقاومت به رهبری ایران که برنده واقعی این نبرد جمهوری اسلامی ایران و دنیای مقاومت بوده و خواهد بود.

وی داعش را چهره بدون روتوش آمریکا عنوان و اعلام کرد: داعش قبل از شکست در صحنه نبرد در ایدئولوژی و در برابر منطق عظیم ملت ایران شکست خورد.

ضرغامی در ادامه با بیان اینکه برخی اعلام می‌کنند که در کشور محدودیت آزادی داریم گفت: اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در کشور آزادی وجود دارد و مردم در فضای مجازی به راحتی سخنان خود را اعلام می‌کنند.

 


انتهای پیام

نظر شما