شناسهٔ خبر: 24051943 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه/

رمضان شریف: کردستان ایران سرفرازترین بخش کردستان در میان کشورهای منطقه است

نمایندگی کردستان

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش کردها در انقلاب و حفظ اقتدار آن پس از 39 سال، گفت: امروز همه اکراد جهان به سرفرازی کردهای ایران واقف هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رمضان شریف در راهپیمایی 22 بهمن در سنندج، اظهار کرد: مردم کردستان ایران مردمی سرافراز در میان کردهای منطقه هستند و اکراد همه جهان به عظمت و جایگاه کردهای ایران واقف هستند.

وی افزود: کردهای ایران مردمی هستند که در طول 39 سال گذشته پا به پای سایر اقوام ایرانی و نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفظ اقتدار ایران اسلامی هزینه کرده‌اند و با تقدیم صدها شهید گلگون کفن برای حفظ این جغرافیا جنگیده‌اند.

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: کردستان ایران سرفرازترین بخش کردستان در میان کشورهای منطقه است و ارادت آنها به فرهنگ پیامبر و قرآن مثال زدنی است.

وی تصریح کرد: طی 39 سال گذشته علیرغم تلاش‌های دشمن با بکارگیری انواع توطئه‌های آشکار و پنهان و اعمال تحریم‌های سنگین، هرگز نتوانستند خلایی به وجود آورند و همچنین در فاصله انداختن بین مردم و نظام نیز ناموفق بودند.

شریف اعلام کرد: دشمن اگر نگاهی به کارنامه 39 سال گذشته و داشته‌های ایران بیاندازد، خواهد فهمید که با چه ملتی روبروست.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره از تفاله‌های رژیم سابق برای انواع توطئه‌ها بهره برده، گفت: آنها از این ملت برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می‌کردند که خوشبختانه به دست ملت قهرمان ایران از میان برداشته شدند.

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز دوست و دشمن بر امنیت ایران و پیشرفت این کشور مهر تایید می‌گذارند، بیان کرد: کشورهایی که در مقابل ایران قرار گرفته‌اند، در سرمایه گذاری سنگینی که در بوجود آوردن داعش برای تصرف سرزمین‌های اسلامی و امنیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی انجام داده بودند، با هوشیاری ایرانیان و مردم منطقه ناکام ماندند.

وی به توطئه این کشورها برای استقلال کردستان عراق اشاره کرد و افزود: پس از ایجاد گروه تکفیری داعش، نقشه استقلال کردستان عراق از سوی اسرائیل و آمریکا به راه انداخته شد که خوشبختانه ملت سربلند ایران و کردهای منطقه از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

شریف گفت: ایران کشوری است که صادقانه و سرسختانه در راستای تحقق آرمان‌های فلسطین ایستاده و کمک به مردم مظلوم و مسلمان فلسطین افتخاری برای ایران است.

وی اعلام کرد: امت اسلامی تا 25 سال آینده اثری از اسرائیل در جهان به جا نخواهند گذاشت و امروز چشم انداز روشنی برای تحقق این مسئله وجود دارد.

 مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با به راه انداختن داعش امیدوار بود مسلمانان منطقه را از بین ببرد اما خوشبختانه اراده خداوند چیز دیگری بود و جمعیت متراکم و انبوه مسلمانان در مقابله با این گروه ایستادگی کرده و پیروز شدند.

وی ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها دست پاچه و با سراسیمگی می‌خواهند بیت المقدس را پایتخت اسرائیل اعلام کنند اما این مقدمه‌ای برای وحدت امت اسلامی و مبارزه همه مسلمانان با دشمن است.

شریف به توطئه‌های این کشورها در برابر کشورهای مسلمان بحرین و یمن و سایر مسلمانان جهان اشاره کرد و گفت: این توطئه‌ها همچون گذشته ناکام خواهد ماند چنانکه علیرغم همه سنگ اندازی‌ها و نقشه‌های شومی که در ایران کشیدند، امروز ایران امن ترین کشور منطقه با رشد و پیشرفت زیادی در زمینه‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه ایران به خوبی از کشور و حامیان و دوستان انقلاب حراست کرده است، خاطرنشان کرد: فصل جدیدی از امید با شکوفایی اقتصادی در انتظار ایرانیان است و یکی از مولفه‌های بسترساز برای جهش اقتصادی امنیت پایدار است که خوشبختانه در ایران فراهم است.

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیش رو بودن فصل جدیدی از سازندگی، رشد و توسعه اقتصادی در کشور، یادآور شد: ایران با اقتدار و با حفظ سرمایه‌های اصلی کشور که همان منابع انسانی است، قله‌های پیشرفت را طی خواهد کرد.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما