شناسهٔ خبر: 24051479 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه/

نماینده مردم بابلسر: پیشرفت‌های ایران دشمنان را به توطئه وامی‌دارد

نمایندگی مازندران

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران دشمنان را به توطئه وامی‌دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایسنا، ولی‌الله نانواکناری در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن در مصلی قدس فریدونکنار اظهار کرد: ورود پیروزمندانه حضرت امام به کشور نقطه عطفی بود بر ادامه پیروزی‌های جمهوری اسلامی تا پرچم نهضت انقلاب را به دست ولی عصر (عج) برسد.

وی با اشاره به وضعیت ایران پیش از انقلاب خاطرنشان کرد: با تصویب قانون کاپیتولاسیون کشور ایران به وضعیت اسفناک رسیده بود که هیچ خدماتی در داخل کشور  وجود نداشت.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در پیش از انقلاب ۶ میلیون بشکه نفت صادر می‌شد و در حالی که باید حجم عظیمی از سرمایه به کشور برمی‌گشت اما منابع این کشور به راحتی به غارت می‌رفت.

نانواکناری تاکید کرد: با قیام امام خمینی (ره) مستضعفان به خود آمده و قدرت کشورهای استکباری را به زیر کشیده‌اند و هم اکنون شاهد پیشرفت‌های بسیاری در کشور هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور یادآور شد: افزایش قدرت دفاعی، پیشرفت‌های علمی، نفوذ قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی از برکت انقلاب اسلامی است و این پیشرفت‌ها، دشمنان جمهوری اسلامی را به توطئه وامی‌دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توطئه‌های زیادی در داخل کشور بعد از انقلاب صورت گرفت، اظهار کرد: توطئه ترور، جنگ، تحریم اقتصادی و هجوم فرهنگی از توطئه‌هایی بود که با هدایت پیامبرگونه حضرت امام و مقام معظم رهبری خنثی شد و جمهوری اسلامی در مسیر رشد در حال حرکت است.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد علمی ایران گفت: رشد ۶۰۰ درصدی مقالات و توسعه در زمینه نانو و سلول‌های بنیادی نشان‌دهنده پیشرفت علمی کشور ایران است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی با دو نوع تهدید داخلی و خارجی رو به رو است، اظهار کرد: داعش و جریانات انحرافی از تهدیدهای خارجی و بیکاری، فقر، رانت، قاچاق و تبعیض از جمله تهدیدهای داخلی است که در حال حاضر در کشور احساس می شود.

نانواکناری با اشاره به اینکه رسانه های بیگانه بر تهدیدهای داخلی موج‌سواری می‌کنند، تصریح کرد: برای حفظ اقتدار و منافع کشور و توسعه پایدار باید از تهدیدهای داخلی عبور کنیم و اگر ما تهدیدهای داخلی را برطرف کنیم می‌توانیم به راحتی به قله‌های پیشرفت برسیم.

انتهای پیام

نظر شما