شناسهٔ خبر: 24048624 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه/

ناطق نوری: مردم از تهدیدهای بیرونی نمی هراسند

یک فعال سیاسی با حضور در راهپیمایی گرامی داشت ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد : مردم از تهدیدهای خارجی نمی هراسند؛ مسئولین حرمت مردم را نگه دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای آمریکا و اسرائیل اظهار کرد: تهدید امریکا تهدید تازه ای نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب امریکایی ها ما را تهدید کردند؛ با هلیکوپتر و هواپیما در طبس آمدند و مفتضحانه خداوند عنایت کرد و شکست خوردند.

وی ادامه داد:جنگ را به ما تحمیل کردند و آمریکا در راس همه قدرت های استکباری بود. در این حال ملت ما هوشیار بودند. تازه به پیروزی رسیده بودیم، ولی همین مردم و ملت در مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستادند تا خاکی از کشورمان داده نشود، مردانه ایستادند و از کشور دفاع کردند.

ناطق نوری سپس گفت: اسرائیل که خودش را برای ما تهدید می دانست و ما را تهدید می‌کرد همین دیروز اف 16 شان توسط سوری ها ساقط شد و با یک سقوط هواپیما به هم ریختند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حرف های اسرائیلی های و امریکایی‌ها تهدید نیست،  این نوع تهدیدها سبب انسجام بیشتر مردم می‌شود . من هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنم، امسال انسجام و حضور پرشور بیشتری را شاهدیم. حضوری توام با شعور و پر نشاط. این حضور پاسخ همان تهدیدهایی است که کردند ؛ تهدیدها ملت ما را بیشتر منسجم می‌کنند.


وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان قوای سه گانه منسجم تر و متحدتر با هم و با همدلی شان مشکلات مردم را بتوانند حل کنند؛ چرا که مردم ما از تهدیدهای بیرونی نگران نیستند آن چیزی که مردم ما را نگران می‌کند، تبعیض ها قانون شکنی ها و بی قانونی ها است.


ناطق نوری در تشریح این گفته، یادآور شد: حرفهایی که گاهی مسئولین نسبت به هم می‌زنند دل مردم را خالی می‌کند، اگر مسئولان کشور هوای ملت را داشته باشند، ملت ما همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.
انتهای پیام

نظر شما