شناسهٔ خبر: 24034025 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توطئه دشمنان با بصیرت مردم خنثی می شود/جنگ نرم دشمن را خانواده ها جدی بگیرند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معادلات دشمن را در منطقه بر هم زده است گفت: توطئه دشمنان با بصیرت مردم خنثی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در یادواره ۱۲۳ شهید و هفت لاله گمنام مهدیشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات دشمن را در منطقه بر هم زده است گفت: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی، ادبیات جدیدی چون آزادی، استقلال، دین مداری، ولایت فقیه را آورد که در قاموس سیاست های آمریکا اصلا نمی گنجید.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های مختلفی را علیه ایران به راه انداختند اما هر بار با اقتدار و بصریت مردم به اهداف شوم خود دست پیدا نکردند، افزود: ملت ایران با رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) و فداکاری های بسیج و سپاه و ارتش و نیروهای انتظامی و همچنین حضور گسترده مردم در صحنه،  توانست سربلند از هر آزمونی بیرون بیاید.

پوردستان ادامه داد: دشمنان بعد از اینکه موفق نشدند با جنگ  انقلاب را از پا درآورند و از ترس اینکه قدرت جهان اسلام به واسطه وحدت شیعه و سنی و با محوریت ایران اسلامی شکل نگیرد، دو برنامه نرم افزاری و سخت افزاری را طراحی کردند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه هدف اصلی آمریکا از حضور در منطقه غرب آسیا، حمله به جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: برای بالا بردن پرچم انقلاب اسلامی ایران باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده ای داشته باشیم و بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا، ارزش های انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا تجدید بیعت کنیم و انزجار خود را از دشمنان نشان دهیم.

وی تصریح کرد: دشمن زمانی اقتدار ایران و مولفه های قدرتی چون رهبری ولایت فقیه، اوج آمادگی نیروهای مسلح و نیروهای مردمی همیشه در صحنه را که دید فهمید امکان حمله به ایران وجود ندارد.

امیر پوردستان اقتصاد مقاومتی را تنها راه مقابله با توطئه دشمن و برون‌رفت از فشار و مشکلات اقتصادی ناشی از آن عنوان و تاکید کرد: توجه به تولیدات داخلی و مدیریت مصرف مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه مهمترین تهدیدهای بسیار بزرگ در کشور جنگ نرم و فضای سایبری است تصریح کرد: در فضای جنگ نرم دشمن سرمایه گذاری زیادی کرده است تا آینده کشورها را به دست بگیرد که این خطر را باید جدی گرفت و خانواده ها باید بسیار مراقب باشند.

انتهای پیام / ه

 صحبت های رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در یادواره ۱۲۳ شهید و هفت لاله گمنام مهدیشهر

نظر شما