شناسهٔ خبر: 23999786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف دو تن و ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف دو تن و ۴۰۰ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری ۶ قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی شهرستان "زاهدان " را دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یکی از محور‌های ورودی شهرستان شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق به متوقف کردن چهار خودرو از سوداگران و دستگیری ۶ قاچاقچی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها دو تن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، سه قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

 

نظر شما