شناسهٔ خبر: 23963978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

بهره برداری از ۴۴ پروژه بهداشتی و درمانی در مازندران

ساری - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ایام دهه فجر امسال ۴۴ پروژه با اعتبار هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

حامد روحانی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بهره برداری از ۴۴ پروژه بهداشتی و درمانی همزمان با دهه فجر در استان و با بیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ موسسه و مرکز درمانی خصوصی  مجوز دار در مازندران فعال است، یادآور شد: ۸۰ درمانگاه عمومی ،تخصصی و دندانپزشکی در نیز در استان به فعالیت می پردازند.

وی از فعالیت موسسات بدون مجوز در استان خبر دادو افزود: برخی موسسات بدون مجوز در حال فعالیت هستند که نمونه این فعالیت ها  دخالت در امور پزشکی محسوب می شود.

روحانی زاده انجام اموری همچون لیزر ، کارهای زیبایی ، تتو و خدمات پوستی  و دیگر خدمات آرایشگاهها را دخالت در امور پزشکی عنوان کردو گفت:  برخی آرایشگاهها خدماتی را انجام می دهند که در حیطه کار آرایشگاه تعریف نشده و دخالت در کار پزشکی محسوب می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه  تعداد زیادی از آرایشگاهها در ساری در این زمینه پلمپ شده است، تاکید کرد:  تیمی از بازرسان زبده در حوزه های مرتبط  به تخلفات رسیدگی و واحدهای متخلف را پلمپ می کنند.

وی  در این باره  تصریح کرد: فعالیت دندان سازان غیر مجاز نیز  از مواردی است که با آن برخورد خواهد شد و  تا کنون پرونده بسیاری در این زمینه شناسایی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران  رسیدگی به تخلفات و شکایت ها را از وظایف ذاتی حوزه نظارت و درمان خواندو به  تعداد سه هزار و ۸۹۶بازدید از مراکز درمانی اشاره کردو بیان داشت: در خصوص برخورد با تخلف هیچ گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

وی در خاتمه  از افتتاح بیمارستان قائم شهر در سال آینده خبردادو خاطرنشان کرد: این پروژه تا کنون ۵۰درصد  پیشرفت فیزیکی داشته  که امیدواریم تا سال ۹۸ به اتمام برسد.

نظر شما